וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתגענו מהיופי: דקוטה ג'ונסון על שער מארי קלייר

השחקנית האמריקנית מככבת על שער גיליון הקיץ של מארי קלייר בהפקת אופנה באווירת הסבנטיז, שם היא מהפנטת בפוני בובה, שמלת קווילט של פנדי וחליפת עור של גוצ'י. לצד האידיליה האופנתית היא משתפת על הדיכאונות מהם היא סובלת - "המוח שלי הולך למקומות מאוד אפלים"

תיעוד מיוחד: כריס מרטין ודקוטה ג'ונסון עם ניק קייב במסעדה בהרצליה (צילום גולשים)

בסוף חודש פברואר, רגע לפני שעולם האופנה נכנס להקפאה, הצטלמה דקוטה ג'ונסון להפקת אופנה באווירת שנות ה-70 למגזין מארי קלייר בלוקיישן מבודד בהוליווד. הכותרת שמחזיקה את גיליון קיץ 2020 היא "דקוטה רוצה את הסוף הטוב שלה", על התפר שבין וירוס הקורונה לבין הדיכאונות והחרדות מהם היא סובלת עוד בתור נערה.

"אני כל הזמן חושבת על המצב בעולם", אומרת ג'ונסון, "זה מחזיק אותי ערה כל לילה, המוח שלי הולך למקומות מאוד אפלים. בראש שלי בעיקרון עוברים מיליון דברים בדקה", היא מוסיפה, "אני בהרבה טיפולים בכדי להרגיע את הרגשות שלי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ג'ונסון מספרת כי המאבק בדיכאונות החל כבר בגיל 14-15, ובזכות אנשי מקצוע היא הבינה איך להתמודד עם הנפילות. "למדתי שאני יכולה ממש לשקוע בזה, אבל שיש בזה גם דברים יפים - ככה אני יכולה להרגיש את העולם. יש לי הרבה עניינים עם עצמי, אבל אני דואגת שזה לא יהיה בעיה של אף אחד אחר חוץ ממני".

המתח הפנימי של ג'ונסון (30) הוא כנראה זה שהופך אותה לכל כך מושכת גם על המסך. אפשר לצלול לתוך עיניה הכחולות, היא ביישנית ופלרטטנית בדיוק באותה המידה, היא עדינה וטהורה כמו הבת של השכן, אבל לנצח יזכרו לה את "50 גוונים של אפור", הסרט שמיצב אותה כאחת הנשים המושכות בעולם.

דקוטה ג'ונסון. מארי קלייר, סטיבן פן, אתר רשמי
חולצת פוסי בואו של דולצ'ה וגבאנה, גרביונים של מיו מיו/אתר רשמי, מארי קלייר, סטיבן פן

רגע לפני עליית הקומדיה החדשה בכיכובה "The high note", לצד טרייסי אליס רוס, התפרסמה הפקת האופנה כשעל השער היא שוכבת בטופ ושמלה מבד קווילט של פנדי, עם פוני בובה שמעצים את הלוק הצרפתי שלה. על הסטיילינג הייתה אמונה קתי מוסמן, שהרכיבה לג'ונסון מספר לוקים מעניינים - חליפת עור אדומה של ג'וצי כשמתחתיה מכופתרת ורודה ממשי, טוטאל לוק של פראדה עם חולצה בגוון פיסטוק וחצאית ורודה, חולצת 'פוסי בואו' שקפקפה בתכלת של דוצ'ה וגבאנה, ועוד שמלה עם מפתח לב של גוצ'י אליה הוסיפה כפפות שחורות ומבריקות עד מעל המרפק.

דקוטה ג'ונסון. מארי קלייר, סטיבן פן, אתר רשמי
ככה את עושה כלים בסגר? שמלה וכפפות של גוצ'י/אתר רשמי, מארי קלייר, סטיבן פן
דקוטה ג'ונסון. מארי קלייר, סטיבן פן, אתר רשמי
שילוב הצבעים החם של השנה שחלפה - חליפת עור אדומה של גוצ'י ומכופתרת ורודה/אתר רשמי, מארי קלייר, סטיבן פן
דקוטה ג'ונסון. מארי קלייר, סטיבן פן, אתר רשמי
טוטאל לוק פראדה/אתר רשמי, מארי קלייר, סטיבן פן
דקוטה ג'ונסון. מארי קלייר, סטיבן פן, אתר רשמי
50 גוונים של יופי. הפוני החלומי של דקוטה ג'ונסון/אתר רשמי, מארי קלייר, סטיבן פן
דקוטה ג'ונסון. מארי קלייר, סטיבן פן, אתר רשמי
שמלת עור של לואי ויטון, גרביוני רשת של מיו מיו/אתר רשמי, מארי קלייר, סטיבן פן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully