וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי רעלים בסטייל: הגוונים הירוקים משתלטים על המלתחה

14.5.2020 / 8:00

טרנד הירוקים מתעורר בכל פינה ומתממשק באופן מושלם עם החזרה לטבע והצורך להשיב את האיזון לכדור הארץ אחרי כל ההרס שנגרם פה. אבוקדו, סלרי, פיסטוק ושאר חברים - אלו הגוונים שאתן צריכות בארון העונה

השאיפה לשים את את החודשיים החולפים מאחורינו ולהסתכל קדימה באופטימיות הביאה אותנו להחלטה להזכיר את שם הנגיף כמה שפחות. אבל מה לעשות שעולם האופנה ממשיך להפתיע כל פעם מחדש עם מגמה שנרקמה הרבה לפני שדמיינו את תקופת הסגר, ובאורח פלא מתכתבת בול עם המצב?

טרנד הירוקים העונתי שמתעורר לחיים בכל מקום כרגע טומן בחובו תמהיל גוונים של סלרי, אבוקדו, חסה, מלפפון (בלי קליפה) ופיסטוק. מלבד אולי הפיסטוק, שמככב לצד הירוק מנטה עוד מהקיץ הקודם, כולם מרכיבים מרכזיים בתפריט הפוסט קורונה שלנו. אמנם נתקלנו פה ושם בכאלו מעצבנות שדווקא חיסלו את עודפי החורף בזמן הרביצה בבית, ויחד עם העובדה שזה קצת ממרמר, אין לנו זמן להיות ירוקות מקנאה ובטוח שעדיף להיות ירוקות מירקות ירוקים. ולא מכאלו שחתוכים לצד הבורקס, כן?

חייבות להודות שגם מגמת החזרה לטבע והתודעה שיש לצמצם את כל ההרס שגרמנו לכדור זורמות עם הסיפור הזה, כך שמכל כיוון היקום מצביע לנו - הגיע הזמן הירוק. בין מעצבי העל שהציגו את הסלט הירוק שלנו על המסלול בספטמבר 2019 (קולקציות אביב-קיץ 2020) ניתן למצוא את הנחשבים ביותר כמו בלנסיאגה, גוצ'י, מארק ג'ייקובס, ז'קמוס, סטלה מקרטני, ולנטינו, מרני וויקטוריה בקהאם.

תרגומים שמתאימים למצב העו"ש שלנו ניתן למצוא בכל הרשתות המהירות כדוגמת זארה ו-&other stories, וגם בלייבלים גאני, סטאוד וסונג אוף סטייל שמייצגים את קו הביניים. למי שמתלבטת אם כדאי להשקיע בפריט שתיכף לא יהיה רלוונטי, נוסיף שכאמור מדובר בטרנד המעוגן היטב מכל כיוון אפשרי ולכן יש סבירות גבוהה לרלוונטיות ארוכת טווח. הנועזות שבינינו יכולות אף לקחת את זה צעד קדימה ולהתארגן על טוטאל לוק ירוקים שונים ממש כמו בסלט. אז יאללה, צוותו לזה שייק והיידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully