וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתנו לכותונת תחרה לבלבל אתכם - קנדל ג'נר היא טום בוי

הטופ מודל שחיה בלוס אנג'לס יצאה לסשן ספורטיבי על הסקייטבורד בלוק קליל ומגניב, אבל לא לפני שהעלתה תמונה בכותונת תחרה סקסית מחדר המיטות. הסגר עושה את שלו

קנדל ג'נר לווג איטליה

בווידאו: קנדל ג'נר לווג איטליה.

כל מי שעוקב אחרי משפחת קרדשיאן יודע כי קנדל ג'נר היא הטום בוי בין הסיסטרז המפורסמות. היא אומנם הסופר מודל היחידה מבין החמש, אבל הכי פחות אוהבת להתלבש, והסיכויים שתראו אותה כורעת בשמלת מיני קצרצרה כמו אחותה קיילי רק בשביל תמונת אינסטגרם הם באמת קלושים.

אבל, הסגר עושה את שלו, ואתמול (שלישי) העלתה קנדל תמונה סקסית בכותונת תחרה של לונלי (135$) מחדר המיטות עם הכיתוב - "התאפרתי וזה". גם אחיותיה הוכו בתדהמה מוחלטת לאור התמונה יוצאת הדופן בפיד של הדוגמנית - "תוכן לא רגיל לאינסטה של קנדל", ציינה קיילי, אבל רגע אחרי כבר חזרה קני לסורה כשפופרצה בסטריט סטייל קליל שלגמרי מאפיין את ההעדפות האופנתיות שלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ג'נר נראתה בטי-שירט אוברסייז של להקת אירוסמית' האגדית בעלות של 45$, טייטס קצר בצבע שחור של אדידס ונעלי ספורט לבנות של נייקי בשווי 200$ מהליין של הכדורסלן דווין בוקר. לאחרונה גם הבהירה את שיערה בכמה טונים, אבל את הגוון החדש דאגה להסתיר כשאספה את השיער ברישול עם קליפס, וגם על מסיכה להגנה החליטה לוותר כשיצאה להשתעשע עם החברות במגרש החנייה. זה בסדר, לא מסתובבים פקחים בשכונות היוקרה הסגורות באל איי.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully