וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמיטה לעבודה: פיג'מת הפסים שאפשר ללבוש גם מחוץ לבית

הקורונה כמעט מאחורינו אך בגדי הבית שהפכו לנו לעור שני מסרבים לעזוב אותנו - וטוב שכך. אחרי שהטרנינגים הפכו לחמים מדי, הגיעה תורה של פיג'מת הפסים, או בגרסתה הקולית כחולצת אוברסייז מכופתרת מבית היוצר של מעצבת אופנה אחת מניו יורק, לה אנו חוזות עתיד מזהיר

תקופת הקורונה ערפלה לנו את תחושת הזמן והפכה את הבגד השולי ביותר בארון לעיקרי ואולי לחשוב ביותר, אנו מדברות כמובן על הפיג'מה. בין אם מדובר בטרנינג אפרפר, קפוצ'ון שחור, גופיית קומבניזון או טי-שירט, נראה כי טרנד בגדי הלילה מחלחל אל היומיום ומוציא עצמו אל מחוץ לדלת הבית, ולנו לא נשאר אלא להודות על כך. עם סניקרס, ג'ינס, בלייזר או כובע קסקט, הפריטים שלכולם יש בבית ובערימות הפכו לחלק בלתי נפרד מסטייל הסטריט-וור, מה שתרם לחיסכון בזמן, באנרגיה ובאובססיה להיות מתוקתקת בכל שניה ביום.

מי שהייתה חכמה מספיק לראות את הנולד היא המשפיענית ומעצבת האופנה הניו יורקרית, קימברלי גינדי, בעלת המותג "קימברלי טיילור", שהספיק לחגוג עשור בשנה שעברה. עיצוביה, אותם היא מגדירה כ"יוקרה ניתנת להשגה", מתאפיינים בבייסיקיות, בצבעים נעימים ובגזרות אוברסייז מחמיאות, ולדבריה - הכל ניתן לשילוב האחד עם השני. "אני רוצה לעזור ללקוחות שלי לבנות ארון אליו יוסיפו פריטים עם הזמן. אני שונאת לקנות משהו כדי ללבוש רק פעם אחת, אני לא רוצה את זה עבור הקונות שלי", אמרה בריאיון למגזין "הוט ליבינג".

גינדי הסבירה את הרעיון שעמד מאחורי המודל העסקי של המותג המוצלח, שכבר קנה לה עשרות אלפי עוקבים נאמנים באינסטגרם, שם היא מבססת את נתח השוק שלה. "אם את קונה ממני מכנסי ערב מקולקציה אחת, בעונה הבאה תוכלי לקנות את הבוסטייר שירכיב לך סט, ובקולקציה הבאה אולי ייצא בלייזר או גופייה - הכל נועד למיקס אנד מאצ'".

וגינדי לא איכזבה. עבור קולקציית האביב שלה היא עיצבה את סט החליפה המושלם, שנראה כאילו נעשה בהשראת המוד של החודשיים האחרונים - חולצת אוברסייז מכופתרת המזכירה פיג'מה מפוספסת, שכאילו נגנבה מהמגירה של הבויפרנד. למעשה, ניתן לראות בה כחולצה הלבנה המכופתרת שיש לכולנו בארון, רק בגרסתה הקולית.

החולצה המדוברת מכונה "אשלי" והיא עשויה מבד כותנה נושם ואוורירי. היא מגיעה בוואן סייז (!) בצבעי לבן מנוקד, אדום בהיר, אפור פסים ותכלת פסים עם טלאי כחול בהיר, ומחירה כ-286 דולר - מה שלא הפריע לה להיות סולד אאוט. לחולצות עוצבו גם שורטס תואמים מאותו הבד ובאותו הצבע - מה שהופך את הסט למינימליסטי וקסום במיוחד.

כפי שנרמז מאתר המותג (שעושה משלוחים לישראל) ומהפקות האופנה באינסטגרם, חליפת הפיג'מה ניתנת לשילוב עם כל דבר: מסנדלי עקב ועד לסניקרס ולמגפיים, ושרווליה הארוכים הופכים אותה למושלמת עוד יותר עבור עונת המעבר. אולי בכל זאת יצא משהו טוב מהקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully