וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עם מה לעבוד: אחותה הקטנה של דואה ליפה

רינה ליפה חגגה בשבוע שעבר יום הולדת 19 ואחרי שיטוט באינסטגרם המגניב שלה הבנו כי לכוכבת הפופ, אחותה הגדולה, יש כבר יורשת. חלומות גדולים בענף המוזיקה דווקא אין לה, אבל חיידק הבמה ממש לא פסח עליה

בווידאו: דואה ליפה ואנואר חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית לשנת 2019/צילום: Getty Images

לרינה ליפה התוודענו בשבוע שעבר כשהאחות המגה מפורסמת שלה, כוכבת הפופ דואה ליפה (24), איחלה לה יום הולדת 19 שמח בדף האינסטגרם שלה. סוודר הקיטי בירוק ניאון די סקרן אותנו ויצאנו לבדוק האם הסיסטר הצעירה עומדת להיות הדבר הבא בתעשיית הבידור.

רינה, שמתגוררת עם הוריה באנגליה, קיבלה את חיידק הבמה מהיום הראשון ובתור ילדה קטנה התמקצעה כרקדנית בלט ואף השתתפה בכמה תחרויות נחשבות. "להופיע על הבמה, להיות מול מצלמה - זה הדבר שאני הכי רוצה לעשות", סיפרה בעבר ואכן כיכבה בלא מעט פרסומות כשבשנים האחרונות היא מנסה את מזלה בעולם המשחק, דריסת רגל שקל יותר לעשות כשאת "האחות של".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הייחוס המשפחתי והאינסטגרם הבועט שמונה כבר כמעט 800 אלף עוקבים, הביא את ליפה לשיתוף פעולה עם מותג האופנה מלוס אנג'לס ,Nasty gal, כשבשנה שעברה עיצבה להם קולקציה עם 30 פריטים המשלבת בין הסטייל המגניב של ליפה לנוסטלגיה מהניינטיז. את הקולקציה שצולמה בווניס ביץ' דגמנה בעצמה וסיפרה עליה כי "היא ורסטילית ומתאימה לכולן". בריאיון למגזין ווג הוסיפה כי הסטייל האישי שלה בתור ילדה היה הסטריאוטיפ המושלם - "הייתי ילדה שאוהבת הכל בוורוד, אבל השתניתי לאחרונה. היום אני מעדיפה דברים זרוקים, יותר אורבניים ויותר צבעוניים".

בניגוד לאחותה מוזיקה זו לא התשוקה הגדולה ואת מיטב משאביה היא משקיעה בימים אלו בקריירת המשחק, בחירה נבונה סך הכל, כי להתחרות ראש בראש עם אחת מכוכבת הפופ הכי גדולות בביזנס זו משימה קשוחה ביותר.

באינסטגרם הפוטוגני שלה ניתן למצוא קמפיין לרד ולנטינו בו היא מככבת, הפקה למותג משקפי השמש והראייה לינדה פארו והרבה פוסטים משפחתיים ומפרגנים לאחות הגדולה. עניין של זמן עד שיגיע הפיצוץ, רק תראו מה קרה לבלה חדיד שהתחילה בתור הצל של ג'יג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully