וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנסי ננסי: השיק המדהים של הפוליטיקאית החזקה בארה"ב

18.5.2020 / 8:30

ננסי פלוסי, האישה שאוחזת בתפקיד ראש בית הנבחרים וידועה כאויבת הרשמית של דונלד טראמפ, חגגה לא מזמן יום הולדת 80, אך לא נתנה לעובדה שהיא בקבוצת סיכון להפסיק את פועלה. את תקופת הקורונה היא מעבירה בחליפות קוטור, מטפחות ומסיכות אופנתיות

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

בווידאו: ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים.

ננסי פלוסי מסומנת אצלנו כבר לא מעט זמן כמישהי סופר מסקרנת שצריך לתת את הדעת על המלתחה שלה. מדובר באחת הנשים החזקות במפה הפוליטית בוושינגטון, שאוחזת בתפקיד ראש בית הנבחרים של ארצות הברית ומי שנחשבת למתנגדת הגדולה של הנשיא טראמפ. אם נניח רגע בצד את פועלה הציבורי העשיר, פלוסי שחגגה לא מכבר יומולדת 80 (!), היא גם אייקון אופנה לא קטן שמזוהה בעיקר עם חליפות מכנסיים בגוונים חלקים מבתי אופנה נחשבים כמו מקס מרה, קרולינה הררה, הרמס או שאנל, וידועה כמי שלא מפחדת מצבעים נועזים כמו טורקיז, סגול, וצהוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ננסי פלוסי. GettyImages
ננסי פולסי נותנת עבודה בימי הקורונה, ליטרלי/GettyImages

סימני ההיכר שלה באגף האביזרים הם עגילי פנינה, עקבי פאמפס וקשירת מטפחות משי צבעוניות באזור הצוואר. בשל גילה המופלג היינו מצפות שתעביר את תקופת הקורונה בבידוד ביתי, אבל במקום להתנהל בהתאם לתאריך הלידה שלה היא לקחה על עצמה את תפקיד דוגמנית הבית והדוברת של סוגיית המסיכות.

פלוסי דילגה על החד-פעמיות כשבמקומן היא מאווררת את אוסף המטפחות המרהיב שברשותה תוך התאמה בלתי מתפשרת בין כיסוי הפנים לאאוטפיט הנבחר. לפעמים היא גם חמושה במסיכות ייעודיות ומעוצבות כמו למשל במשבצות של שחור/לבן/סגול בהתאמה לחליפה הסגולה או ורודה כשלבשה חליפת מכנסיים בוורוד בייבי, שתיהן בעיצוב Donna Lewisusa.

ננסי פלוסי. GettyImages
מעריצות, פולסי בת ה-80 בשמלת מיני שחורה ומסיכת טרופיקנה/GettyImages

עוד שילובים גלאמיים נרשמו בלוק של חליפה סגולה עם מסיכה בגווני אדום, לבן וירוק, שמלת מידי תכולה ומטפחת בצלליות אקוורליות וכן חליפה לבנה שנלבשה עם טופ כחול ומסיכה תואמת. שלא תחשבו שהבחירה במסיכות פנים שידברו עליהן היא רק אופנתית. לגברת 'אנטי טראמפ' יש גם מסר להעביר לנשיא שמזלזל בהנחייה לעטות מסיכות פנים והיא אף ביקרה אותו לא מעט בשל כך. בגלל הגיל, בגלל התרגיל וגם בגלל בסטייל - אנחנו לגמרי בצד של ננסי.

ננסי פלוסי. GettyImages
תראי, את בקבוצת סיכון ומטפחת זה ממש לא מגן/GettyImages
ננסי פלוסי. GettyImages
חליפה ורודה ומסיכה תואמת/GettyImages
ננסי פלוסי. GettyImages
יו"ר בית הנבחרים, ננסי פולסי/GettyImages
ננסי פלוסי. GettyImages
כתום אורג'נדה עד לרמת הנעליים. איזון נעים במסיכה/GettyImages
ננסי פלוסי. GettyImages
לוק יום העצמאות כהלכתו/GettyImages
ננסי פלוסי. GettyImages
גזרות נכונות, צבעים מחמיאים. ננסי פולסי בצמרת/GettyImages
ננסי פלוסי. GettyImages
ננסי פולסי, אנחנו בעדך!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully