וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוור קאפל: אמילי רטאייקאוסקי והבעל בחליפות תואמות

אמילי רטאייקאוסקי משיקה קולקציה חדשה לגבר ולאישה ולצורך הצילומים גייסה את בעלה,המפיק סבסטיאן ביר-מק'קלארד, זה שאחראי לכל תמונות האינסטגרם הלוהטות שלה

LUISDA FILMS

הקולקציה האחרונה אותה השיקה אמילי רטאייקאוסקי למותג שלה "אינמורטה" נקראת Mesh collection, שקופה מהביקיני הקטנטן ועד לעליונית, כאילו חסרה מיניות מתפרצת בדגמים הנועזים של הדוגמנית. אך בימים אלו, כשהסגר בארצות הברית עדיין בעיצומו ולא נותר אלא לסקרן את הלקוחות ברשתות החברתיות, רטאייקאוסקי החליטה לצרף את הפרטנר הכי טוב שלה, בעלה, המפיק סבסטיאן ביר-מק'קלארד להשקת ליין נוסף .

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"אין צורך יותר לחלוק", כתבה רטאייקאוסקי באינסטגרם הרשמי של המותג, או בתרגום חופשי שלנו - "תפסיקו לגנוב לבויפרנד שלכן את הבגדים" והעלתה תמונה זוגית שלה ושל בעלה עם אאוטפיטים מפרינט השרשראות הנמכר שלה. היא במכנסי אוברסייז בגזרה נמוכה וחזייה תואמת עם קשירה במרכז, וההאבי בחליפה של מכנסיים קצרים וחולצה מכופתרת, על התפר שבין מאהב לטיני לגבר שנסחף קשות עם הפיג'מה שלו. מחירים עדיין לא נחשפו, שכן הקולקציה המלאה תושק בשבוע הבא, אך לפי עומס הסיקורים באתרי האופנה מעבר לים, כל עיצוב חדש מבית אינמורטה זוכה לחשיפה מקסימלית, כך שיש למה לצפות.

החיבור בין רטאייקאוסקי (28) לבעלה, שהתחתנו ב-2018, כשהיא לבושה בחליפת חרדל של זארה, מסתמן כשידוך משמיים ומק'קלארד אף זכה לכינוי הפופולרי ברשת - "בעל אינסטגרם". הגבר שנכנס לנעלי הצלם 24/7, דואג לתעד את בת הזוג מכל זווית אפשרית, קשוב לכל גחמה ומסב את החלפות הפנצ'רים בהבנת זוויות והכוונת תאורה. עכשיו רק תוהות מי צילם אתכם לקמפיין הזוגי אחרי שמק'קלארד היה זה שעומד מאחורי העדשה. מה שבטוח - לא העלתם גרם בבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully