וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת שיער טוענת שאנחנו טועות בשימוש בשמפו יבש - וזו הדרך הנכונה

22.5.2020 / 0:01

ניסיתן להתמש בשמפו יבש ולא עפתן על התוצאה? יש מצב שזה בגלל שלא השתמשתן בו נכון - ככה לפחות טוענת אושיית הרשת שסרטון ההדרכה שלה הפך ללהיט

Living Proof

חיכית בשקט את כל תקופת הסגר והמתנת בסבלנות לרגע בו תוכלי לחזור אל המספרה שלך ולחזור למראה השיער האהוב עליך? על הדרך גם עשית פן והוא יצא מהמוצלחים והמחמיאים שהיו לך אי פעם? יותר מזה, שילמת הרבה כסף עבור פן מקצועי? או שאולי סתם התעוררת ליום שיער טוב מפתיע? השלמות הנדירה הזאת עשויה להיות מנת חלקך לפרק זמן ארוך יותר ממה שאת חושבת. אבל זאת בתנאי שתסכימי להשתמש בשמפו יבש. למי שעוד לא נחשפה שפלא הזה, שמפו יבש הוא סוג של שמפו במרקם אבקתי המנקה את השיער ללא חפיפה ובלי צורך במים. הוא מבוסס בדרך כלל על עמילן תירס או עמילן אורז, ולעתים גם על טפיוקה (חומר גלם עמילני דל טעם המשמש להכנת מזון המיוצר משורש מניהוט מיובש). עמילנים סופחי נוזלים אלו סופחים שומנים, זיעה וריח רע מהשיער (עשן, פיח או בישול). ממש כשם שעמילן כביסה סופח זיעה ומונע הכתמה ולחות בצווארוני חולצות ועמילן אורז סופח מים מטלפון נייד שנרטב, כך גם העמילן בשמפו יבש סופח אליו את השמנוניות והלחות של שיער לא חפוף.

בשנים האחרונות שמפו יבש נמכר יותר ויותר. הפטנט יעיל בנסיעות עבודה, בחופשה, בימי עבודה אינטנסיביים, ומתאים לקצב החיים המודרני. לנשים בשנות החמישים היה זמן לבלות פעם בשבוע בסלון יופי ולעלעל במגזינים בעוד ששיערן מתייבש לו מתחת למתקני הייבוש ההם. אבל לנשים היום לא תמיד יש זמן לחפוף בכלל, ועל עיצוב עם פן או מחליק אין על מה לדבר. אז אם בכל זאת הן מוצאות זמן, קשה שלא להבין את הצורך לשמר את המראה העשוי ככל האפשר. מה גם שיש כאלה המעניקים ניחוחות שונים, ואף כאלה שבאים עם נצנצים וכאלו שגם תורמים לנפח ומסייעים בעיצוב. אם ניסיתן כבר את השמפו היבש ולא הייתן מרוצות מהתוצאה - יש מצב שזה בגלל הזמן הזה השתמשנו לא נכון בשמפו היבש זה לפחות מה שטוענת קורה, מעצבת שיער וכוכבת רשת שחשפה בסרטון בטיקטוק את הדרך הנכונה והיעילה ביותר לשימוש בשמפו יבש.

סרטון הדרכה לשימוש בשמפו יבש. corascamera, אתר רשמי
אבל תשמרו את זה בינינו/אתר רשמי, corascamera

קורה שיתפה את המידע הפנימי שלה בדרך הנכונה להשתמש בשמפו יבש כך שהשיער יישאר נקי ומבריק. בווידיאו שפרסמה היא אומרת: "אז את בטח משתמשת בשמפו יבש לא נכון ואני הולכת להראות לך איך להשתמש בו נכון". קורה מתחילה בריסוס שורשי השיער בשמפו היבש בכל רחבי הראש "ובאופן נדיב מאוד".

אבל במקום לשפשף אותו מייד אל תוך השיער, לקורה יש טיפ קטן."ואז את צריכה להשאיר את זה למשך חמש או עשר דקות, אז פשוט אל תגעי בשיער בזמן שאת מתאפרת", היא אומרת.

סרטון הדרכה לשימוש בשמפו יבש. corascamera, אתר רשמי
מרססת את של שורשי השיער/אתר רשמי, corascamera
סרטון הדרכה לשימוש בשמפו יבש. corascamera, אתר רשמי
אבל לא משפשפת מיד/אתר רשמי, corascamera

רק לאחר מכן היא משפשפת אותו פנימה, ומקפידה לפזר אותו באופן שווה. לאחר מכן היא לוקחת מברשת שיער ומברישת את שיערה. לסיום היא משתמשת גם במרכך יבש. היא סיכמה: "זה נוגד את כל מה שלמדתי אבל השמפו היבש החביב עלי בעולם הוא דאב".

צפו בסרטון שלה - שצבר כבר מעל למיליון צפיות ןקרוב ל-900 אלף לייקים

@corascamera

if dry shampoo doesn't work for you, here is WHY. YOURE USING IT WRONG! ❤️❤️ ##BornToGlow ##fyp ##foryoupage ##foryou ##hair ##peptalk ##dryshampoo ##style

♬ original sound - corascamera

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully