וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרנית הלוהטת: הלנה כריסטנסן מצטרפת למועדון הקריאה האינסטגרמי

דוגמנית העבר בת ה-50 ששוהה בבקתה מבודדת בהרים ליד ניו יורק, מנצלת את ימי הסגר לקריאת ספרים ושיח פילוסופי עם קהל העוקבים. הכי חשוב שהלוקים תואמים את האג'נדה המתוחכמת

הלנה כריסטנסן בבידוד ביער/INSTGRAM

בתקופת הקורונה החלה הדוגמנית הצעירה קאיה גרבר לנצל את ימי הבידוד לפתיחת מועדון הקוראים האינסטגרמי שלה. בכל כמה ימים מעלה גרבר תמונה לפיד עם הספר המועדף עליה, תוך כדי שהיא משתפת את העוקבים בתקציר. כן חברים, דוגמניות לא רק מעלעלות במגזינים כל היום. כעת, גם הלנה כריסטנסן (50), הטופ מודל לשעבר ואושיית אינסטגרם רלוונטית לא פחות מגרבר, החליטה להפוך ליועצת רשמית לקהל הקוראים ולצורך האמינות אימצה לוק ספרנית משובח ששווה להתעכב עליו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"אני מנצלת את ימי הבידוד לקריאת המון ספרים. עם עדיפות לתלתלים ומשקפי ראייה שגורמים לי להיראות סופיסטית יותר", כתבה כריסטנסן. הלוק הנבחר - אפודה נהדרת בגווני סגול ולבן בשתי וערב כשבמרכזה פרח בגווני טורקיז ואפרסק, ג'ינס אוברסייז בגזרה גבוהה, בהיר עם מעט שפשופים, ומשקפי ראייה של fellipini מהרשת הדנית synsam, שמחזיקה מותגים המתחשבים באיכות הסביבה.

מיס דנמרק לשעבר, שידועה בחיבור לטבע ושוהה בבקתה מבודדת בהרים ליד ניו יורק, לא מסתפקת בצילומי סלפי חובבנים לדף האינסטגרם שלה ולאחרונה אף שכרה את שירותיה של צלמת מקצועית שמתעדת אותה גם בשלל פוזות סקסיות למותג בגדי הים שלה Staerk & Christensen. בסוף השנה שעברה הצטלמה כריסטנסן להפקת אופנה לגיליון ספטמבר הנחשב של מגזין הארפר'ס בזאר האמריקני עם בגדי הים שלה וסיפרה בריאיון כי לדעתה תדגמן אפילו עד גיל 80. סמוכות ובטוחות שגם אז תראי מדהים.

עוד בוואלה!

לוהטת: דוגמנית העבר הדנית חוגגת 50 בבגד ים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully