וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטשטשות את נזקי הקורונה: שמלות בלון משגעות

21.5.2020 / 8:00

הגיע הרגע להחליף את טרנינג הבית בשמלה קיצית ואין כמו שמלה נפוחה עתירת בד שנרגיש בה יפות ונינוחות. לא מתכחשות לתופעות הסגר, אבל למזלכן יש לנו פיתרון להכל

זארה. אתר רשמי, אתר רשמי
שמלת בלון של זארה ב-269 ש"ח/אתר רשמי, אתר רשמי

כולנו נתקלנו בעבר במגמה הכיפית של שמלות אוברסייז עתירות בד שמצילות אותנו שוב ושוב בימי שרב כמו גם ברגעי תסכול כאלה שכלום לא מחמיא לנו. אבל לאחרונה אנחנו עדות מכל עבר לתשומת לב מיוחדת לשמלות עם סילואטה בלונית המהוות חידוד העוטף אותן לכדי סטייטמנט חדש שבולט במיוחד בפיד ובקולקציות שנחתו לאחרונה בחנויות.

מחקר קליל ברשת הביא אותנו למקור הטרנד ומסתבר שיש לו סיפור והצדקה רלוונטית לתקופה הנוכחית. המונח "שמלת בית" נתבע בסוף המאה ה-19 כששיא הפופולריות שלו התרחש בתחילת המאה ה-20, והוא מאגד את ז'אנר השמלות הנוחות שמתאימות לשהיה בבית כמו גם לסיבובי סידורים בשכונה, אבל בשום אופן לא נחשב אז ייצוגי או לשימוש רשמי כל שהוא. אפשר לומר שאם הקורונה והסגר היו ממש עכשיו היינו מחליפות את הטרנינג בשמלה בול מהסוג הזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מונליזבת'. גלעד קבלרו,
monalizabeth ב-1,200 ש"ח להשכרה/גלעד קבלרו

בשנות החמישים שמלת הבית שודרגה בדפוסי משבצות או פרחים ונמכרה כסט שלם עם סינר וכפפות תואמים. הגלגול הנוכחי לוקח את שמלת הבית למחוזות גבוהים של גלאם רומנטי מבלי לוותר על ערך הנוחות המקורי, וזה כולל גם דיטיילים רלוונטיים כמו שרוולים תפוחים, כיסי צד, רקמות, מלמלות בחצאית וגם טקסטילים עשירים שהקשר ביניהם לבין שהייה בבית מקרי בהחלט. הקו המנחה פה הוא שאמנם אין הדגשה של המותן אבל בהחלט יכולה להיות הדגשה בקו החזה, ומפה האסוציאציה שלנו לבלון.

אייץ' אנד אם. יח"צ רשמי,
אייץ' אנד אם ב-159 ש"ח/יח"צ רשמי

אחת המעצבות שהכי מזוהה עם הסגנון היא סיסליה בנסן הדנית שגרמה ללא מעט פאשניסטות לפתח אובסס לשמלות שלה שמוגשות בסטייל של עננים מרחפים. מחיר השמלות נע סביב ה-2,000 אירו, והן יכולות להוות אופציה הגיונית לכלות שמחפשות להתרחק מהסטנדרט המקומי. מי שמעדיפה תקציבי רשתות תוכל למצוא גם בזארה וב-H&M גרסאות שוות במחירים נוחים, ולא לשכוח שמדובר פה בפריט שמתאים כמעט לכל מבנה גוף ושהוא בעל תכונת טשטוש לגזרת הקורונה' שאנחנו מקוות להעלים לפחות עד שיגיע הגל השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully