וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסט סגר: זו התספורת שכולן ירוצו לעשות בקרוב

סיבוב ראשון לשורשים אצל הספר כולנו עברנו וכעת אנחנו מוכנות למייקאובר מרענן. אחד ממעצבי השיער הגדולים בעולם מבשר על התסרוקת הנכונה לקיץ 2020. היידה, קבענו תור

אתר רשמי

בווידאו: הקארה של קלואי קרדשיאן.

זה אולי החום, אולי השחרור מהסגר, אבל כולנו מרגישות צורך בשינוי. לא כזה של שני גוונים בודדים בשיער בכדי להתאוורר, אלא קיצוץ של ממש שיתמצת את ההבנות אליהן הגענו בתקופת הבידוד - כל מה שצריך בחיים זה לדייק.

אחרי השהייה הארוכה בבית יש חשק לתת לשיער להתנפנף, מה שמוביל לתספורת הנכונה לקיץ 2020. "מה שיפה בתספורת הזו שהיא נשית מאוד ומתאימה לכל מבנה פנים שהוא", אומר מעצב השיער ג'ורג' נורת'ווד בריאיון לווג הבריטי, האיש מאחורי הפריזורה המופלאה של אלכסה צ'אנג .

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"זה סוג של תספורת בוב שמאופיינת באורך מעט קצר יותר מאחור וארוך יותר מקדימה", מוסיף נורת'ווד, "עור הצוואר נשאר אלגנטי וחשוף וכל המראה מאוד רך". מדובר בפריזורה מושלמת לימים בהם פשוט חם מכדי להשאיר את השיער הארוך פזור ולהימנע מ'גולגול מנקה' אליו כולנו נופלות בלחות של ישראל. הסידור האולטימטיבי הוא כמובן עם ווייבי קליל שנותן לשיער תנועה, שימוש במי מלח שמעט 'מלכלכים' את המראה, או סרום מתאים למי שצריכה למתן נפח.

נורת'ווד מוסיף כי "שיער בסגנון כזה אוורירי הרבה יותר מתאים לקיץ, מאשר חיתוכים גסים בחורף", אך גם כאן יש לדייק ולפצח קודם את סוג השערה. "אם השיער עבה יותר צריך לגזור אותו בצורה נכונה, בכדי לקבל תנועה ומרקם טוב ולא לסיים חלילה עם תספורת פטריה". מתולתלות כמובן צריכות להיזהר ולשקול היטב אם השיער שלהן יעמוד בשינוי דרסטי שכזה, שלרוב מתאים לבעלות שיער גלי בלי הרבה נפח, וכמובן לנשים עם שיער חלומי בהן אנו מקנאות תמיד - חלק וגולש.

  • עוד באותו נושא:
  • תספורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully