וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מייק-אפ, עם כיסוי מלא: קרמים עם פיגמנט להגנה מפני השמש

שירלי אכסלרוד

27.5.2020 / 8:00

לרגל יום קרם ההגנה הבינלאומי אספנו עבורכן קרמים מוצלחים להגנה מפני השמש עם פיגמנט עדין שייתן לכן את התענוג להימנע ממריחת מייק-אפ בחודשי הקיץ. חמישה מוצרים מומלצים, עם דגש חשוב על גוון העור

איזה מקדם הגנה הכי יעיל נגד סרטן?/סיפור בדקה

כל צרות עולם ראשון קפצו עלינו במקביל. מרביצה נעימה בפיג'מה על הספה ושפע זמן למסיכות פנים מושקעות, המציאות החזירה אותנו ליקיצה לא טבעית, מזג אוויר מהגיהינום ושגרת טיפוח שכוללת התמרחות בדקה הפנויה כשהאור ברמזור מתחלף לאדום. לרגל החזרה לשגרה, בדקנו מוצרים שיספקו את כל מה שהאפידרמיס זקוק לו כרגע בוויש אחד - גם לחות, גם כיסוי, וכמובן - הגנה הכרחית מהשמש. המלצת המערכת - SPF נמוך מתאים למשרד ובילויים בחלל ממוגן, ברגע שיצאתן לשמש הקופחת תנו לפנים שלכן מקסימום הגנה - SPF30 וצפונה.

בובי בראון - Nude Finish Tinted Moisturzier

בובי בראון, קרם הגנה. יח"צ,
נספג בדיליי קל, אבל נותן עבודה/יח"צ

הקרם החכם של בובי הוא כל מה שצריך לצאת איתו מהבית: SPF15 בסיסי, לחות במרקם דקיק, ריח משגע, ופיניש שהוא הכי no makeup makeup. כיסוי טבעי, בריא ומואר שמאחיד את גוון העור ומטשטש אדמומיות. טיפ לחיים ולמוצר הספציפי: סבלנות. מיד עם המריחה הוא נראה כמעט שקוף, אפקט ה'ישנתי 12 שעות וקמתי ביקיצה טבעית' מגיע בדיליי קל, רק אחרי שהוא נספג לגמרי.

מחיר: 210 שקלים.
להשיג באתר ובחנויות המותג.

קליניק - Moisture Surge Sheertint

קליניק. יח"צ,
לא למהר ולהתאים גוון במדויק/יח"צ

קליניק מציעים לחות נעימה מבית moisture surge עם SPF25, בחמישה גוונים. הצבע מתואר כ'עדין וטבעי' אבל בפועל מתפקד כמו מייק-אפ מוצלח בכיסוי בינוני. כמו תמיד, והפעם במיוחד, כדאי לבדוק מראש את הגוון המתאים - גם הבהירים יותר מכילים שמץ של תת גוון כתמתם, שלא יעבוד לכל אחת.

מחיר: 135 שקלים.
להשיג ברשתות הפארם ובחנויות המותג.

HL - Age defense

hl, קרם הגנה. יח"צ,
כיסוי מושלם, מנעד צבעים מבאס/יח"צ

הגנה משודרגת ו-SPF50 תוכלו למצוא בקרם של HL, שמגיע בבקבוק זכוכית כבד ובעליל לא מתאים לנשיאה אגבית בתיק. הוא אולי לא נראה כמו קרם הגנה, אבל הוא בהחלט מרגיש כמו אחד, בטקסטורה עבה יחסית ועשירה מאוד שמתיישבת על העור ונוכחת מדי, לפחות בתחושה. המוצר מגיע בגוונים מוגבלים: לייט ומדיום, כשהלייט מתאים לעור לבנבן של שלגיות, ואילו המדיום אמור להתאים לכל היתר, כולל בהירות. אלא שנסיינית בהירה קונבנציונלית למדי מצאה את המדיום כהה בצורה מבאסת, וחבל - כי הכיסוי הוא מהמוצלחים ביותר.

מחיר: 210 שקלים.
להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

פולה בליק - Demi make up sun active defense

פולה בליק, קרם הגנה. יח"צ,
דמי מייק-אפ ואין צורך בשום דבר מעל/יח"צ

גם הדמי מייק-אפ של פולה מגיע עם SPF50, אבל במרקם הגיוני יותר - שופע לחות נעימה ומספקת, אבל לא באופן שמכביד על העור. הכיסוי יסודי במיוחד ומתפקד כמייק-אפ לכל דבר ועניין - מוצר שלגמרי סוגר את הפינה ואת הצורך להתמרח בעוד משהו מעליו. גם כאן הקאץ' הוא בגוון - כמו הנעל של סינדרלה, רק הפוך, הוא מגיע בצבע אחד בלבד לגמרי לא נטרלי, שלא כל כך התאים לנסיינית בהירה.

מחיר: 180 שקלים.
לרכישה ב-www.polablick.com או בקליניקה בזרצקי 4 תל אביב.

אסתי לאודר - Double Wear Flawless Hydrating Primer

אסתי לאודר. יח"צ,
פריימר חדש לאפידרמיס מושלם/יח"צ

הפריימר החדש של אסתי הוא פתרון מעולה גם בלי מייק-אפ מעליו, ובתנאי שהגעת עם אפידרמיס מושלם מהבית. בדקות הראשונות הוא מרגיש ומריח כמו קרם הגנה של פעם - קצת שמנוני, קצת כבד, קצת מבריק, אבל ההמתנה משתלמת. SPF45 ומרקם שמתברר כתענוג (במיוחד לעור יבש יותר), מצליחים להשאיר את הוודג' עם פיניש אחיד, חלקלק ולא סיליקוני.

מחיר: 170 שקלים.
לרכישה ברשתות הפארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully