וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטון הלטקס: ליידי גאגא ואריאנה גרנדה בקליפ חדש

24.5.2020 / 11:49

שתי הכוכבות הענקיות חברו לקליפ משותף עם תלבושות על טהרת הלטקס. הסגנון: עתידני-מטאלי שמשלב פאנק מרדני ופופ מתקתק. אפילו שנראה כאילו הווייב זועק "גאגא" - היו שם לא מעט רגעי גרנדה מוכרים. כל הפרטים על הלוקים מהקליפ של הסינגל החדש - Rain on Me

אימג'בנק GettyImages

(בווידיאו: אריאנה גרנדה בהופעה)

עוד לא עברו יומיים מאז שחררו אריאנה גרנדה וליידי גאגא לאוויר העולם את הסינגל המשותף שלהן, והוא צבר כבר יותר מ-30 מיליון צפיות ביוטיוב. הנתון כמובן לא מפתיע, כששתי זמרות ענקיות חוברות יחד לשיתוף פעולה - הסקרנות מרקיעה שחקים. בקליפ של הסינגל, שנקרא "Rain on Me", שתי הזמרות רוקדות בגשם כשהן לובשות בגדים בסגנון עתידני, מטאלי ואולי אפילו מעט חייזרי באווירה שהיא גם אפוקליפטית אבל גם מעט מתקתקה עם נגיעות של פופ סטאר. למרות שהלוקים זעקו "גאגא" - אם חשבתם שגרנדה ויתרה על הקוקו הארוך שלה - תחשבו שוב, כי הוא לגמרי שם בהופעת אורח.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

כמה מהלוקים בקליפ, שהיו על טהרת הלטקס, עוצבו עבור השתיים בהתאמה אישית על ידי לורה פוליס, האישה שמאחורי המותג האמריקאי Vex. "ההשראה היא שילוב של מדע בדיוני עתידני עם פאנק", נמסר מהמותג.

גאגא לבשה שני בגדי גוף ורודים מלטקס, אל הראשון, שמופיע בדקה הראשונה של הקליפ, הוסיפה גאגא מגפי ירך בצבע שחור עם עקבי סיכה גבוהים ודקים, גרביוני רשת, שרוול אחד שחור וגם רצועות ניטים שנכרכו על הידיים, על הכתפיים ועל הירכיים, כשעל חליפת הניטים שנלבשה מעל בגד הגוף אחראי המותג Jivomir Domoustchiev.

פוליס מספרת, שאחרי שבגד הגוף של גאגא היה מוכן, היא ביקשה להוסיף ניטים חדים, "כדי לייצר אווירת פאנק", ובשל היעדר הזמן - הניטים צורפו ללוק על סט הצילומים עצמו. "בכל מקרה גאגא רצתה שאהיה על הסט, למקרה שמשהו יקרה ללטקס", הוסיפה פוליס.

ומגאגא אל הלוק הראשון של גרנדה - הלוא הוא לוק הפרפרית. כוכבת הפופ לבשה שמלת מיני מטאלית שאליה צירפה כנפי פרפר, חותלות ידיים ואת הקוקו הגבוה שלה. בגזרת הביוטי נרשם אייליינר שחור ונגיעה מטאלית תואמת. "רצינו לשמור על הסגנון שהכי מתאים לה, אבל להישאר נאמנים לנושא של הקליפ", הסבירה פוליס.

אחרי שכל אחת כבשה את הבמה לבדה, חברו השתיים לריקוד משותף בלוקים שגם הם על טהרת הלטקס. גאגא עברה לבגד גוף ורוד מסטיק אחר עם מחשוף עמוק והדגשה באזור המותניים והירכיים, מגפיים כסופים מגושמים וגרנדה לבשה חזייה וחצאית תפוחה בגוון לבנדר עם צ'וקר תואם של זאנה ביין.

בשלב הבא, גאגא מנסה להיות גרנדה והולכת על קוקו גבוה, בעוד גרנדה מפזרת את השיער. בגזרת הביוטי שתיהן הולכות על אייליינר לבן כשאצל גאגא הוא חתולי בהגזמה ואצל גרנדה הוא מעין פס על הקצה העליון של העפעף ומתחת לקו המים של העין - כך שנוצר משולש ריק על העין, הכל תחת המברשת של המאפר הצמוד של גרנדה, מייקל אנתוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully