וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה בייב: קייט הדסון בפיגורה מעוררת קנאה

קייט הדסון עדיין בסגר, עד אמצע יוני לפחות, על פי ההנחיות האחרונות של דונלד טראמפ, אבל זה לא אומר שהיא לא מעבירה את זמנה היטב בבית החלומי שלה בקליפורניה. הביקיני המנצח שכול הפאשניסטות משתגעות עליו וקימונו וינטג'י להשלמת הלוק

אימג'בנק GettyImages

בשנה שעברה השיקה השחקנית ההוליוודית, קייט הדסון, את מותג האופנה הראשון שלה Happy x Nature, כשאת החגיגה המתוקשרת ערכה בחנות סלפרידג'ס בלונדון, איתם היא חברה לשיתוף פעולה ראשון. המותג של הדסון מאפיין את כל מה שהיא אוהבת משמלות בוהו מתנפנפות, הרבה פרחים וקריצה סקסית, סגנון שמאוד מתאים לדי אן איי הקליפורני שלה, שם היא מתגוררת.

הדסון, שחגגה לא מזמן 41, אמא לשלושה ילדים, כשהקטנה בת שנה, רני רוז הדסון, שמכבבת באינסטגרם של אימוש לא מעט, משתפת רבות ברשתות החברתיות בימי הסגר. אך לא סתם התכנסו בכדי להאדיר את שמה של שחקנית הקומדיות-הרומנטיות האהובה עלינו, תמונה אחת משגעת תפסה את תשומת ליבנו ואחרי שקלטנו את מותג בגדי הים שעומד מאחוריה - הבנו הכל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הדסון העלתה אתמול (ראשון) תמונה בביקיני עם גוף מעורר קנאה, כשהיא סוגדת לשמש החמה של קליפורניה ומפרגנת למותג בגדי הים הבריטי Hunza G. מעל בגד הים הונח קימונו של ג'וני וואס בסגנון וינטג'י בלבן עם פרחים כשהדסון העמיסה בשרשראות זהב ואיבזרה עם משקפי שמש אדומים.

הביקיני, בצבע צהוב לימוני עם חזיית סטרפלס וחלק תחתון בגזרה גבוהה נקרא בגד-ים ג'יין ועולה 135 פאונד. בגד הים הסופר מחמיא, עשוי בד הנקרא 'סמוקינג', סוג של טכניקת ריב צפופה שרק מי שלובשת אותו מבינה את כישרון הטשטוש והחיטוב.

הדגם המדובר אותו לבשה הדסון מגיע בשלל גוונים מוורוד בהיר, מסטיק, שחור ואדום, אך הכוכבות הגדולות בעולם מקים קרדשיאן, רוזי הנטינגטון וויטלי, קיילי ג'נר והיילי בולדווין ביבר, כולן כבר מחזיקות בארסנל מרשים של דגמים מבית המותג מכל צבעי הקשת. סוס מנצח לא מחליפים.

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 קייט הדסון. GettyImages
הדסון במחוך לב של ויויאן ווסטווד באפטר פארטי של ואנטי פייר/GettyImages
טום פורד שבוע האופנה קייט הדסון. GettyImages
עם הטופ העתידני בתצוגת האופנה של טום פורד/GettyImages
ג'מילה ג'מיל קארה דלווין קייט הדסון. GettyImages
עם קארה דלווין וג'מילה ג'מיל. קייט הדסון המשגעת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully