וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לווג וויליאמס יש את הסטייל ההריוני הכי טוב שראינו לאחרונה

הדוגמנית האירית ווג וויליאמס נמצאת בשיאו של של הריונה השני, ובכל יום כשהיא יוצאת מתכנית הרדיו שלה, מחכים לה צלמי פפראצי לתעד את הלוק הנבחר. השראה להריוניות בקיץ

ווג וויליאמס. splash
סטייל הריוני נהדר. ווג וויליאמס/splash

את ווג וויליאמס בת ה-34 שנמצאת בשיאו של הריונה השני, סביר להניח כי לא כולכן מכירות. היא אושיה סופר מדוברת באנגליה, מנחה ומשתתפת בפאנלים של תוכניות הריאליטי הכי חמות, ומיוחסת משפחתית כשבעלה הוא אחיו של ההאבי של פיפה מידלטון. וויליאמס האירית, שהחלה את דרכה כדוגמנית מטפחת אינסטגרם המעודד אורך חיים בריא, המשלב בין תזונה נכונה לספורט אינטנסיבי, אליו היא גם יוצקת שלל תכנים אופנתיים, ואין כמו תקופת הריונית פוטוגנית להעלות את מספר העוקבים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ווג וויליאמס. splash
שמלת כיווצים צהובה חושפת כתפיים של evarae ב-375 פאונד/splash

בשבועות האחרונים אנחנו עדות לסשן צילומים קבוע מחוץ לאולפני הרדיו בלונדון, שם היא מקליטה את התכנית היומית שלה. וויליאמס פופרצה בשמלת כיווצים מושלמת בצהוב שמש מבד פשתן של המותג evarae ב-375 פאונד. השמלה בעלת שרוולים ארוכים שחושפים כתפיים, אליה ציוותה גם סנדלי קשירה חומים, תיק פרנזים חום, שלל צמידים מזהב ושעון יוקרתי.

ווג וויליאמס. splash
שמלת קומות עם קשירות בכתפיים של המותג הניו יורקי Loveshackfancy/splash

בהמשך נראתה בשמלת קומות עם קשירות בכתפיים של המותג הניו יורקי Loveshackfancy, בצבעי סגול לילך, ורוד ולבן עם תיק קש קטנטן של Apaya, המעצב תיקי קש בעבודת יד בקולומביה. אך הלוק הכובש ביותר - שמלה לבנה, כפכפי מיול עם עיטורים בזהב וכובע באפור בהיר. עוד באינסטגרם של וויליאמס - שמלה לבנה מתנפנפת וכובע קש של פראדה, שמלת סטרפלס קומות באדום-כתום עם אולסטאר לבנות וחליפת טרנינג טאי דאי בצבעי פסטל של מיוז אנד מודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully