וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאפרת הצמודה של נינט יש טיפ לא נורמלי לשפתיים חושניות

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

טלי פאוור היא מהמאפרות האלו שברגע הראשון יש מעט בעיה להתאפר אצלן. זה לא שהיא לא מאפרת מושלם, היא פשוט כל כך יפה, שלרגע את תוהה אם תצליחי להיראות כמוה אחרי שהיא תחולל בך את קסמיה. פאוור (40), המאפרת הצמודה של נינט טייב, יובל שרף ושאר כוכבות מובילות בביצה, נותנת לנו הצצה לתיק האיפור שלה, מגלה מהו הלוק המועדף עליה (יש לכן מה ללמוד, מדובר בפאשניסטה מתקדמת), ונותנת לנו טיפ טיפוח חשוב ששווה לאמץ.

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"סבון הפנים של סבוקלם לעור רגיש, פעם אהובתי יעל גולדמן שלחה לי ערכה, ניסיתי, ומאז אני קונה אותו בסופר-פארם ומשתמשת בו שנים להסרת איפור, אפילו מהעיניים".

שלושת הפריטים שהם חובה בתיק האיפור שלך?
"סומק של דיור בשם rouge blush, מסקרה של איל מקיאג', בלאק סוואן, ולחות לשפתיים של בובי בראון. מכורה לכל סדרות הלחות וההזנה לשפתיים שלהם".

מוצר שלא שיחררת ממנו בימי הקורונה?
"ללא ספק קרם ידיים. אני משתמשת בקרם ידיים של Chanel LA CRÈME MAIN - texture riche. בנוסף ללחות ולריח המהמם שלו הוא מגיע באריזה שיקית מושלמת בצורת ביצה שמאוד כיף להוציא מהתיק".

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"לוק שגם מחמיא, גם נוח, אפילו סקסי מעט, אבל לא מתאמץ. זה יכול להיות ג'ינס וטי-שירט, מכופתרת לבנה או לחלופין שמלת ערב שחורה קלילה".

מה הכי אהבת ללבוש בימי הסגר?
"מה שנוח! זה היה תלוי הרבה במזג האוויר ובמצב הרוח".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"יש לי הרבה פריטים יקרים וממותגים בארון וזה בעיקר מתנות ו"ירושות" מאחותי הגדולה שאוהבת לקנות את ה'בסט אוף דה בסט'. בקיצור - הרווחתי. אני מתחדשת בלי באמת לרכוש את הפריטים".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"יש לי בארון הכל מהכל. אני אוהבת אופנה ובגדים מכל הזמנים ושל המון חברות. מותגים יקרים לצד וינטג', זארה, אייץ' אנד אם. אני בוחרת לפי מה שיפה בלי קשר למותג או מחיר".

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"חנות אחת? לא מסוגלת לבחור. לאחרונה אני מאוד מחוברת לאופנה ישראלית, יש לנו בארץ המון מעצבים מוכשרים, חלקם ותיקים וחלקם חדשים מסמפל, פטיט פואה, אפרת שנהר, ויוי בלאיש, גדי אלימלך, עידן לרוס, אלון ליבנה והרשימה באמת ארוכה".

בעניין של רכישות אונליין, או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"לפני הקורונה אונליין לא דיבר אליי. בגדול אני אוהבת את חווית הקנייה, פשוט להסתובב לי, לראות משהו ולקנות. אבל באיזשהו שלב בסגר שכבר התחיל להתחמם בחוץ והארון שלי טבע בסוודרים, מיד נכנסתי לזארה אונליין ועשיתי הזמנה לילדים ולי. אני חייבת לציין שהתבאסתי לחכות ולא להיות עם השלל מיד בידיים, אבל ביום שזה הגיע היה לי הכי כיף שיש".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"יותר מדויק - לנעול. נעלי קרוקס בעיניי נורא מכוערות, סליחה. בעניין בגדים השמיים הם הגבול".

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים?
"אחת ליותר מידי זמן לצערי. קרה לי גם שלא הייתי מעל שנה. זה מגיע בדרך כלל שמרגיש לי שהעור שלי זקוק לבוסט ופינוק ואז אני הולכת לטלי לגזיאל המהממת, שמוציאה אותי זוהרת ומצויידת במה שצריך לטיפול בבית".

ניתוחים פלסטיים והזרקות - בעד או נגד?
"אני בעד כל מה שאישה או גבר צריכים שיגרום להם להרגיש יותר שלמים עם עצמם. באופן אישי אני אוהבת שהדברים נעשים בצורה עדינה והתוצאה טבעית וחשוב אצל רופא שיודע את העבודה כמו הרופא שלי לדוגמא - ד"ר נמרוד פרבר. אני אוהבת את היד העדינה שלו".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"רוב חיי לא אהבתי את הגוף שלי תמיד הסתכלתי על מה לא טוב ועל מה שאין ולא על מה שיש. היום, בגילי המופלג 40, אני יכולה לומר שברגע שהתחלתי לאהוב אותו אז קרה הקסם. אחרי לידות הגוף כמובן שונה, המשקל העודף היה ניכר עליי ובכל זאת לימדתי את עצמי לאהוב אותו למרות הכל. בנקודה הזו הוא התחיל לשתף פעולה והצלחתי להשקיל כמה קילוגרמים מיותרים. היום אני אוהבת אותו בדיוק כמו שהוא על אף שהוא רחוק מלהיות מושלם".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"הגבות שלי מאוד דלילות ועדינות ובגיל 16 עשיתי את הטעות הנפוצה ודיקקתי אותן עוד. רוב חיי השלמתי עם צללית או עיפרון ומאחר ואני מאפרת גיוונתי כל פעם עם מוצר אחר. שנים סירבתי לעשות בגבות משהו קבוע מכיוון שאף פעם לא אהבתי את הקעקועים שראיתי, תמיד זה היה נראה לי לא טבעי והעדפתי להשתמש באיפור ואז מצאתי את המאסטרית של הגבות לירון כהן אהובתי, שעשתה לי גבות מושלמות בשיטת טיפול מיקרובליידינג - ציור חצי קבוע (מיקרופיגמנטציה) של שערות דקיקות המדמות מראה של שיער. התוצאה היא סופר סופר טבעית ואני מאוד מרוצה".

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"אני לא חובבת ספורט נלהבת ועם לו"ז עמוס כמו שלי אני מוצאת שקשה לי להתמיד ולהזיז את עצמי למכון כושר או סטודיו כלשהו. אני מתאמנת עם מאמן פרטי בשם שחר אור קמפל שמגיע אליי הביתה פעמיים בשבוע, כך גם אין לי אפשרות להבריז! התרגילים ממוקדים והוא נותן לגוף שלי כל מה שהוא צריך - כוח, פילאטיס, TRX ועוד. לא האמנתי שאחרי שתי לידות עוד אראה את שרירי הבטן שלי והופתעתי לגלות לאחרונה ריבועים מבצבצים".

בתור מאפרת, גלאם טים לאירועים חשובים - מומלץ או שעדיף לוותר?
"ברור שמומלץ. אני עובדת בתעשיית הביוטי בארץ כבר מחצית מחיי, במהלך השנים צברתי חברים מוכשרים ואהובים שהם חלק בלתי נפרד ממני. שגיא דהרי מעצב השיער המוביל בארץ מופקד על השיער שלי תמיד ובהכל, אם יש לי אירוע חשוב וחגיגי אין מצב שלא אבקר את ויוי בלאיש וגדי אלימלך, ולגבי האיפור - אם אין אני לי מי לי. אני מאפרת את עצמי תמיד, גם ביום חתונתי בחרתי בעצמי".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"כל הבנות שסובלות משפתיים יבשות וסדוקות - שימוש במשחה לפטמות, כזו שמשתמשים בה להנקה מעולה גם למריחה על השפתיים. זה עובד כמו קסם וללא חומרים רעילים וממכרים".

כסף, קונה סטייל?
"בעיניי ממש ממש לא. סטייל זה לרוב משהו מולד שמגיע בקלילות למי שיש טעם טוב וכישרון. ניתן ללמוד עם השנים בעזרת השראות נכונות ומאמץ, אבל כסף הוא לא הפיתרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully