וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקוטה ג'ונסון, טרייסי אליס רוס וים של סטייל: הסרט הכי אופנתי של השנה

1.6.2020 / 13:00

החודש יצא הסרט "The High Note" בכיכובן של טרייסי אליס רוס ודקוטה ג'ונסון שמספר על זמרת ענקית ועוזרת שאפתנית. מעבר להשראה על הגשמת חלומות הוא בעיקר מעורר רצון למלתחה יוקרתית. הנה כל רגעי הסטייל שהיו שם

אתר רשמי

(בווידיאו: דקוטה ג'ונסון בצילומים לווג בריטניה)

תקופת הסגר, שבה רק חיפשנו תוכן חדש ומרגש לצפות בו בטלוויזיה כדי להעביר את הזמן, אולי נגמרה - אבל סרט חדש שיצא החודש ימשוך אתכם חזרה לספה. "The High Note", בכיכובן של שתי פאשניסטות על - טרייסי אליס רוס ודקוטה ג'ונסון מספר על עוזרת אישית של זמרת מפורסמת שחולמת להצליח בעצמה. בתפקיד הזמרת המפורסמת - האייקון טרייסי, ובתפקיד החולמת - דקוטה שאוהבת לשחק דמויות תמימות. חוץ מכמעט שעתיים של כיף טהור, יש בסרט הזה גם לא מעט רגעי סטייל שלגמרי שווה להתעכב עליהם.

מעצבת התלבושות על הסט היא ג'ני איגאן, שכבר זכתה בעבר בלא מעט פרסים על בחירות הסטייל המוצלחות שלה. בין היתר, היא זכורה בעקבות עבודתה על התלבושות בסרט "רצח כתוב היטב" ובסדרות "מטורף" עם ג'ונה היל, "מתחזים" עם ענבר לביא ו"בלש אמיתי". איגאן סיפרה כי ההשראה לפריטים שלבשה רוס בסרט החדש, בניגוד למה שחושבים - לא הייתה אימא שלה, הזמרת הענקית דיאנה רוס. "טרייסי כל כך אופנתית", אמרה, "בהתחלה זה קצת הלחיץ אותי, חשבתי לעצמי איך אצליח לעשות את זה נכון. היא מבינה יותר ממני, ואני לא מפחדת להגיד את זה".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הסגנון של גרייס דיוויס, הדמות שמגלמת רוס, מאוד אלגנטי ועוצמתי. פלטת הצבעים של גרייס כוללת גוונים חזקים כמו צהוב, אדום ומטאלי ואקססוריז עם נוכחות. "צבעים נועזים נראים נהדר על רוס אבל גם משרתים את הדמות. יש בהם אמירה: היא אחראית על הקריירה שלה", הסבירה איגאן. בין הלוקים הבולטים אפשר למצוא שמלה בגוון שנהב של ויקטוריה בקהאם עם מחשוף עדין, שרוולים תפוחים מעט וצווארון עם קשירה, שאליה צורף כובע רחב שוליים בגוון תואם של גלדיס טאמז. לוק נוסף הוא של מקס מארה - חצאית עיפרון צהובה עם טופ וואן שולדרס וסיומת פפלום וכן ז'קט שמונח בנונשלנט על הכתפיים. דמותה של רוס לבשה גם אוברול פרנזים אדום לאחת מהופעותיה, אוברול צהוב של ברנדון מקסוול ואוברול חום של פרגאמו.

אך רוס לא היחידה על הסט כאמור, גם דקוטה ג'ונסון, שמגלמת את דמותה של העוזרת האישית מגי שרווד, זכתה ליחס אישי ולסטייל שמאפיין אותה. המלתחה שלה הרבה פחות גלאם והרבה יותר פשוטה, אבל עושה חשק לא פחות לגנוב כמה פיסים משם. בין הפריטים שנשמח לאמץ: ז'קט פרנזים בחום זמש של נילי לוטן, טי-שירט שחוקה של הלהקה קרוסבי סטילס נאש ויאנג, כזו שמשדרת "אני ממש לא בקטע של אופנה, אלא כאן בשביל המוזיקה" וז'קט מנומר של סן לורן, שדמותה של מגי שאלה מארונה של גרייס. המחיר אגב, כך לפי הדיאלוג בסרט - 3,000 דולר.

בסרט היא גם לובשת בגדים של ראלף לורן ולא מעט של סטלה מקרטני ובשורה התחתונה, מעבר לסרט כיפי - מדובר בסרט אופנתי לכל דבר שיכול לספק השראה לכמה לוקים בעונות הקרובות. השאלה כמו מי אתן רוצות להיות - אלגנטיות ועוצמתיות כמו גרייס או קז'ואל סטייל לא מתאמץ כמו מגי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully