וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה פרידר: "לא צריך למכור כליה בשביל להתפנק בבגדים שווים"

5.6.2020 / 8:30

משתוקקת שהתיאטראות ייפתחו, מעריצה את פרופסור ברבש, מכורה לטרנינגים, לא משתגעת ממותגי יוקרה ומפנטזת על החופשה הבאה בחו"ל - דנה פרידר עונה על הכל

דנה פרידר, מייקל קורס. שי פרנקו,
דנה פרידר על המשבר בענף, אופנה וחלומות על חו"ל/שי פרנקו

דנה פרידר היא בין אותם שחקנים שנאלצים לשבת בבית בחודשים האחרונים. התיאטראות סגורים, הפקות הטלוויזיה, צילומי הסדרות והסרטים עדיין לא חזרו למסלולם, אבל פרידר היא פשוט טיפוס אופטימי שמצליח ליהנות גם מהדברים הפחות טובים בחיים. על הפרידה מהבעל דין שטרן ועל הזוגיות החדשה כולנו כבר שמענו, אבל אותנו דווקא עניין לדעת איך עברה על הכוכבת תקופת הקורונה ומה התובנות האופנתיות מהסגר. "בדיוק עליתי עם הצגה חדשה בקאמרי 'החיים הם קברט', ואז התיאטרון קפא על שמריו", מספרת לנו פרידר (33) על המצב התעשייה, "מצד אחד הייתה אי ודאות ודאגה, מצד שני היה משהו מאוד נעים בחופש הכפוי הזה. סך הכול אני חושבת ששמרתי על אופטימיות".

ענף הבידור סוער בשל המצב ופרידר החליטה שהיא לא יושבת בצד לצפות במתרחש ומצטרפת למחאה המאורגנת של התיאטראות בארץ. "אין מאושרת ממני שאושר המתווה מול שר התרבות ושר האוצר. אני מחזיקה אצבעות שאם הכול יתקדם כשורה נחזור להופיע ביולי. זאת תהיה אנחת רווחה להרבה מאוד אנשים".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

דנה פרידר, מייקל קורס. שי פרנקו,
"היה לי משהו נעים בחופש הכפוי הזה של הקורונה". פרידר בקמפיין למייקל קורס/שי פרנקו

פרידר היא בין הכוכבות הנחשקות בביזנס, כזו שלמזלה הרב בחודשים האחרונים הצליחה לצלם כמה קמפיינים בסכומים מכובדים, אחד מהם הוא למעצב הידוע מייקל קורס שנמכר בפקטורי 54, כשהצילומים האחרונים לקולקציית הקיץ התקיימו בשיאו של הנגיף עם צוות מצומצם. "אני ממש מחוברת לערכים של המותג", אומרת פרידר, "אני מאמינה שהלקוחה של מייקל היא מישהי שאוהבת להתלבש ולהשקיע בעצמה בבגדים איכותיים ואופנתיים, אבל גם נגישים. מישהי עצמאית שרוצה להתפנק בבגדים שווים ביותר, אבל לא ברמה של לקפוץ מעל הפופיק ולמכור כליה. הייתי לובשת מייקל עוד הרבה לפני שנבחרתי לפרזנטורית".

הקולקציה החדשה של קורס, כמו תמיד, עם הבנה מדויקת למה נכון ומחמיא לגוף האישה - מאוברולים, שמלות מתנפנפות ופרחוניות, שמלות מעטפת ועד מחלקת האקססוריז וההנעלה, עליה אומרת לנו פרידר -"יש לי סנדלים חומים שאני חורשת עליהם ועוד שמלת מעטפת פרחונית שפשוט לקחתי לעצמי בסיום יום הצילומים".

דנה פרידר, מייקל קורס. שי פרנקו,
"אני מאמינה שהלקוחה של מייקל קורס היא מישהי שאוהבת להשקיע בעצמה בלי צורך למכור כליה"/שי פרנקו

אז אחרי האסקפיזם של שמלות מתנפנפות, מה לבשת בתקופת הסגר?
"שימי לב לתשובה המקורית - טרנינג! יש לי מלא בארון, אז הקורונה הייתה חגיגה של טרנינגים שזה חלום. טרנינג טוב זה עולם ומלואו ויש לי המון לומר בנושא".

קדימה, תפצחי לי את תורת הטרנינג.
"קודם כל זה ממש כיף שכל חליפות הטרנינג הקצרות והארוכות באופנה עכשיו. בשבילי הן לפעמים גם בגדי עבודה מעולים לחזרות, או לתיאטרון לפני הצגה כי אין דבר יותר נעים מלסיים הצגה ולחזור לטרנינג. יש לי נטייה לשים לב לטרנינגים יפים ונוחים לפני שאני שמה לב לשאר הדברים בחנות. אם זה טרנינג מגניב ונוח אז זה רלוונטי למלא סיטואציות, לא רק לבית. בקיצור טרנינג זה אהבה שבלב".

מה לגבי אהבות למותגי עילית?
"עם לוגו ענק לא נראה לי שתתפסי אותי כי זה פחות הסגנון שלי. לא הייתי מגדירה את עצמי כמישהי שהולכת רק עם מותגים. אני באמת נמשכת למה שיפה בעיניי וזה יכול להיות טי-שירט מגניבה ב-20 שקלים מהשוק, ומצד שני אני אוהבת לפעמים לעלות על עקבים של מייקל או ג'ימי צ'ו כי למה לא בעצם? אני די מגוונת בנושא".

דנה פרידר, מייקל קורס. שי פרנקו,
"לא נראה לי שאסתובב עם לוגו ענק של מותג יוקרה כי זה פחות הסגנון שלי". פרידר/שי פרנקו

על טיסות וטיולי שופינג לחו"ל פרידר מודה כי יש געגוע קל, אבל היא ממש לא תהיה מאלה שיימהרו לפקוד את נתב"ג. "אני הכי אוהבת ללכת לאיבוד בסוהו בניו יורק. לטייל שעות ברחובות הקטנים, יש שם את הרשתות המוכרות, אבל גם הרבה בוטיקים קטנים ומגניבים ולמי שיש סבלנות אז גם חנויות יד שנייה שאפשר למצוא בהן אוצרות - ג'ינסים של ליוויס ישנים, חגורות עבות שכאילו נלקחו היישר מהמלבישה של תלמה ולואיז, וז'קטים ענקיים מהניינטיז שאפשר למצוא רק בחנויות כאלה".

אז היעד הבא הוא אורבני או דווקא חופשת בטן-גב?
"לא נראה לי שאני אמהר לטוס, זה עדיין לא מרגיש בטוח וברור, אבל ברמת הפנטזיה אז הייתי שמחה לבקר במקום פחות אורבני. לטוס ליעד עם חוף ושמש וקוקוסים. אולי עם איזה צזיקי נגיד, גם לאננס לא אתנגד, גם גווקאמולי זה בסדר. קיצר, תאילנד או יוון או פנמה או מקסיקו. לא בררנית".

כולם הפכו לבשלנים בתקופת הקורונה, את גם שם?
"נראה לי שהאקספלור שלי באינסטגרם די מסגיר אותי ואם תיכנסי תראי שהרוב זה אוכל. אוהבת ממש לעקוב אחרי מלא עמודים של אוכל ולקחת רעיונות למתכונים".

מה עם אושיות אינסטגרם ברמה האופנתית?
"אין לי מישהי ספציפית בכלל. וידוי - אני גם לא ממש זוכרת את העמודים שאני עוקבת אחריהם. אם אני רואה משהו יפה אני נכנסת ולפעמים עוקבת, שם זה נגמר. בכללי באושיות מחו"ל אבל אני משוגעת על מרגו רובי ומתה על כל הבחירות האופנתיות שלה. האיפור והשיער תמיד עשויים בול, זה לא מתאמץ אך עם זאת מקורי".

לסיום, אם כבר נגענו באושיות, אושיית הקורונה האהובה עלייך - פרופסור ברבש או משה בר סימן טוב?
"חד משמעית ברבש! צא לי לפגוש ולראיין אותו וזה היה פשוט אדיר. מרוב התרגשות הייתי ממלכתית כזאת וכל כך מנומסת. הוא היה מקסים וממש חכם ומעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully