וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תעזו לגזור את השיער: למדנו מהטיקטוק את הטריק המושלם לפוני מזויף

בתקופת ההסגר אחד הטרנדים העולים היה לגזור לעצמך פוני. אבל למה להסתכן? בימים האחרונים אתגר חדש בטיקטוק הפך ויראלי ובו נשים מייצרות לעצמן פוני - בלי להשתמש במספריים. התוצאה נראית אמיתית מאוד, וזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכן

צילום מסך

(בסרטון: ילדה גוזרת לעצמה את הפוני. אבל אתן לא צריכות מספריים, זוכרות?)

אחת מתופעות הביוטי הבולטות של תקופת ההסגר הייתה גזירת הפוני. נשים רבות שישבו בבית בחוסר מעש והרגישו שהן צריכות שינוי - פנו אל השידה, לקחו מספריים וגזרו את השיער שלהן. חוץ מהשיעמום והרצון להתחדש, זה קרה בעיקר בשל העובדה שהספרים ומעצבי השיער לא עבדו בתקופות הקשות הללו. התוצאה, כמובן, לא תמיד הייתה מדויקת. לא קל לגזור לעצמך את השיער בצורה שתחמיא ותייצר מסגרת לפנים. אז עכשיו יש לבעיה הזו פתרון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אם חשבתן שאנחנו הולכות ללמד אתכן לגזור את השיער בצורה ישרה - תחשבו שוב. לטיפ הביוטי שכובש את הטיקטוק, עוד תופעה שהתפוצצה בענק בתקופת ההסגר, לא צריך מספריים. זה נקרא "אתגר הפוני המזויף" ונשים רבות מרחבי העולם החליטו לנסות אותו - ואף לפרסם מדריכים מתועדים שלו בטיקטוק. כל מה שצריך זה גומייה לשיער, כמה סיכות ורצוי גם מחליק או פן, וכך בקלות תוכלו לייצר לעצמכן פוני חד פעמי, כזה שיתאים ללוק ספציפי - וברגע שתפרקו את התסרוקת תחזרו לשיער שלכן הרגיל, בלי שום צעדים בלתי הפיכים.

@dianne_buswell_official

A change is as good as a holiday right ? Try this out no hairdresser no worries ##hairstyle ##hairhacks ##fyp ##levelup ##chopshop

♬ Divine - Alex Aster

אז איך עושים את זה? יש שתי דרכים פופולריות. הראשונה היא כזו: אוספים את השיער בקוקו גבוה, לוקחים את החלק העליון מהקוקו ומביאים אותו לכיוון המצח. מסדרים את השיער באורך הפוני שרוצים ואת היתר תופסים בסיכות לחלק העליון של הראש. את הפוני מחליקים במחליק או פן בצורה מעט עגולה כך שיראה כמו פוני. את יתר השיער שנשאר בקוקו אוספים לגולגול במרכז הראש, כך שיסתיר את הטריק - השיער העודף שנשאר צמוד לקרקפת. אם לא לגמרי הבנתן את ההסבר, מוזמנות לצפות בשלל הסרטונים מהטיקטוק. סרטון אחד שווה יותר מאלף מילים.

דרך נוספת היא לאסוף את השיער לחצי קוקו. את החצי התחתון של השיער שנשאר פזור קולעים לצמה. ואותה מכניסים מלמטה, בין השיער הצמוד לראש לבין הגומייה שתופסת את חצי הקוקו. את הצמה מצמידים לראש בסיכות ואת השיער שבסוף הצמה, שנשאר מפוזר, מניחים על המצח בצורת פוני. גם אותו רצוי להחליק ולסדר בהתאם לצורת המצח - באופן מעט עגלגל. כאמור, מוזמנות לצפות בסרטוני ההדרכה - ולנסות בעצמכן. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully