וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופ שבטופ: לפנטז על חופשת קיץ בחזיית סטרפלס מתקתקה

7.6.2020 / 6:50

על סדר היום של הפאשניסטות נמצאת סוגייה בוערת, בעוד שרובנו תוהות איך לטפל בבטן הקורונה. חזיית סטרפלס אחת המגיעה במשבצות במגוון צבעים מתוקים, תפסה את עינינו וגרמה לנו לחלום על המלתחה שהייתה יכולה להיות לחופשת בטן-גב מושלמת

בזמן שאנחנו עדיין טרודות בסוגייה אם כדאי ללכת לים בביקיני כדי לעבוד על שיזוף הבטן או אם לבחור בשלם על מנת להסתיר את הבטן הלא שזופה שלנו, האובססיה החדשה של ה'איט גירלז' ברשת קוברת לנו מבלי למצמץ.

על סדר היום שלהן נמצאת דאגה אחרת לגמרי: באיזה גוון לבחור את ה-Vichy טופ, דגם הטופ הרותח של המעצבת סטפניה ואידאני (100 אירו), שהוא בעצם ברלט סקסי בגזרת חזיית סטרפלס הנחתמת בשרוולים תפוחים ובקשירת פפיון במרכזה. הוא מגיע בגווני ממתקים ובדפוס משבצות קטנות של ורוד, סגול, תכלת, כתום וצהוב, והטירוף באינסטגרם נמצא בשיאו.

השאלה 'מה הקשר בין הטופ הזה למציאות?' היא שאלה מתבקשת והגיונית. לכאורה מדובר בפריט לבוש הכי מופרך שיכולנו להעלות על דעתנו כרגע, בטח ובטח כשהוא מופץ על ידי מעצבת אופנה איטלקיה ממילאנו מוכת הקורונה. אבל אולי דווקא בגלל זה הבערה לאסקפיזם ניכרת במלוא תפארתה, כך שגם אם עונת החופשות לא בול פעילה כרגע, נדמה שלא מעט פאשניסטות נהנות להתלבש כאילו שהיא חיה ובועטת.

לאוהבות הסטים, בחנות האונליין של ואידני אפשר למצוא גם חצאיות תואמות בגזרת מיני מעטפת פלוס קשירה או מקסי. גרסת בגד-ים מוצעת גם היא עם אופציות שונות של חלק תחתון (טופ 98 אירו, תחתונים 78 אירו). ואם נשים בצד את הנטייה הטבעית לקורבנות אופנה, חייבות להודות שסביבת הים או הבריכה מהוות הצדקה הגיונית יותר ללבוש את הטופ הוויראלי הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully