וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנק יו, נקסט: שלושה טרנדים שנסתדר בלעדיהם בקיץ 2020

אין כמו העונה החמה לחישוב מסלול מחדש, בעיקר אם היא מגיעה אחרי חודשיים וחצי של הסתגרות בבתים בהיפוכונדריה מתקדמת. אז לקראת יולי-אוגוסט הבאים עלינו לטובה, בחרנו שלושה טרנדים מהם ניפרד בשמחה, ושלושה חדשים שהם בעצם נוסטלגיה עם טוויסט

קשת בשיער. צילום מסך, צילום מסך
מה יעלה בגורלה של הקשת?/צילום מסך, צילום מסך

האביב כבר כמעט מאחורינו, וכך גם הקורונה, מה שמסמן לנו להכין את גופנו, ארוננו ומחשבותינו לקיץ 2020, ולהיפרד בדרך מכמה טרנדים אהובים אך מיושנים, או מכאלה שפעם תפסנו מהם מוצלחים.

אז נכון, אתן צודקות. בסך הכל אהבתן את התיק הזה. קניתן את השמלה הזו ממיטב כספכן. אפילו מצאתן לנעליים האלה מקום טוב בארון רגע אחרי שהפסקתן לחרוש עליהן. אבל כמו שלכל דבר טוב יש סוף, כך לכל יצירה אופנתית יש תאריך תפוגה, והגיע הזמן להרפות, לשנות סטייט אוף מיינד, ולפנות מקום בלב ובמדף למשב רוח חדש ומרענן (אלוהים יודע כמה אנחנו זקוקות לזה).

אינספור הטרנדים והמגמות האופנתיות שעברו לנו באינסטה בחודשיים וחצי האחרונים עשו לנו קצת סחרחורת, בעיקר כי את האוויר הפתוח החליף המסך הכחול של האייפון בו גללנו עד למציאת עוד שורטס שאין לנו בו צורך. כדי לנטרל מעט את הכאוס, החלטנו לעשות לכן סדר בראש ובפיד, ובחרנו עבורכן שלושה טרנדים מהם ניפרד הקיץ לשלום, ושלושה שייכנסו במקומם ויעשו לנו שמח בארון ובפילטר.

משחררות: סנדלי גלדיאטור

מאמצות: סנדל מיולז אצבע

שמם של סנדלי הגלדיאטור מרמזים לנו לאיזו תקופה הם שייכים, והיכן הם כבר צריכים להישאר. הרוכסן האחורי שלהם, כמו גם רצועות העור שהקיפו את קרסולינו היו אולי נוחים, אך בעידן המינימליזם הם כבר לא כל כך רלוונטיים. מי שתפסו את מקומם בסערה הם כפכפי המיולז אצבע, או בשמם הפחות ידוע - הפליפ-פלופס עקב. בין עם בפלטפורמה או עם עקב קטן, הנוסטלגיה הניינטיזית הזו, המגיעה בשלל צבעים, טקסטורות וצורות, היא הצבע ללחיים שהלוק המונוכרומטי שלכן זקוק לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משחררות: קשתות

מאמצות: מטפחות

הקשתות שייכות לממלכת החורף, כולן יודעות זאת. הלוק הדרמטי (ויש שיגידו המלכותי) שהעניק הפלסטיק המעוקל הרגיש לעיתים מסורבל וכמעט מתאמץ, ובואו נודה על האמת, לא באמת מצאנו לאן ללכת איתו. ואם במחוזות הנוסטלגיה עסקינן, המטפחת היא פריט עם קילומטראז' עוד מהמגירה של סבתא, והוא מעולם לא עזב. בין אם ככיסוי ראש משולשי, סרט מקופל, תחליף לגומייה או אפילו גופיית סטרפלס מאולתרת, אין דבר שריבוע הבד הזה לא יכול לעשות. וטיפ מאיתנו: למטפחות השוות באמת סורו אל חנויות הווינטג' והיד שנייה, שם תמצאו את ההדפסים הכי היסטריים.

משחררות: ציפורן ניוד

מאמצות: פרנץ' צבעוני

אם להאמין לחוזי הטרנדים בפנטון, צבע הניוד קיבל אוטוריטת סטייל רשמית אי שם בשנת 2015, אך נראה כי מאז לא עשה הרבה. מצבע גרבונים כעור הוא המשיך במסלול כמעט ישיר לגוון השולט בתעשיית המחטבים, כמו גם לעקבי סטילטו לובוטין לא נוחות בעליל.

הקשר בין פרנץ' צבעוני לציפורן ניוד הוא בדיוק כמו זה של קיילי ג'נר והדוכסית קייט מידלטון - כלומר, הוא לא קיים, ובכך ישמש לכן אנטיתזה מושלמת ומרענן רשמי במפגשי הלק-ג'ל החודשיים. קצוות הציפורן המשוכות בלק גם הם נוסטלגיה ששבה אלינו משנות האלפיים, אך הפעם עם טוויסט מגניב ועליז. על ציפורן ארוכה, מחודדת, עגולה, מרובעת, במשיכה א-סימטרית או בגווני קשת אדג'יים, מילה שלנו, את תעשי את המניקוריסטית שלך שמחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully