וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנות להסתער? המותג Boohoo משיק אתר ישראלי חדש

חברת האופנה המקוונת השיקה אתר סחר ייעודי לקהל הצרכניות בישראל. מותג צעיר עם מחירים נגישים, שמתחדש באופן כמעט יומיומי באתר. אסוס בלחץ

ASOS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בווידאו: אסוס.

חברת האופנה הבריטית המקוונת Boohoo הודיעה היום (שלישי) כי היא נכנסת לשוק הישראלי, ומשיקה אתר סחר ייעודי לקהל הצרכניות בישראל. מדובר בבשורה משמחת לישראליות, אך פחות משמחת למתחרה העיקרית של המותג - אסוס, ענקית אופנה בריטית נוספת, שלחלוטין השתלטה על השוק המקומי.

בוהו מגדיר את עצמו כמותג אופנה צעיר שפונה לקהל של נשים וגברים בגילאי 16 עד 24, אבל גם אם עברתם את הסף - יש סיכוי גדול שתמצאו שם מה ללבוש, כשהמחירים נחשבים נוחים ונגישים במיוחד. האתר, שהוקם ב-2006, מתחדש באופן כמעט יומיומי עם כ-500 מוצרים חדשים בשבוע, שכולם שואבים השראה מהטרנדים הבולטים בתעשיית האופנה בעולם. מגוון רחב של קולקציות יגיעו לגרסה הישראלית של האתר, כולל הנעלה, אקססוריז, ספורט, ביוטי, מידות גדולות ובגדי היריון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בוהו Boohoo. יח"צ חו"ל,
ברוכים הבאים לישראל. המותג Boohoo/יח"צ חו"ל

במקביל לעליית האתר הישראלי החדש, המותג משיק גם את קולקציית קיץ 2020 שלו בשיתוף פעולה עם הראפר קוואבו. הקולקציה החדשה שואבת השראה מאופנת הפופ ומשלבת בין ספורט לסטריט סטייל ואורח חיים אורבני. בין הפריטים שאפשר למצוא בקולקציה: הדפסי גרפיטי, אובר סייז, צבעוניות פסיכודלית ופרינט בנדנדנות, שעושה קאמבק בעונה האחרונה.

לאורך השנים קיימה החברה מספר שיתופי פעולה מוצלחים עם שמות נוספים וגדולים בתעשיית הבידור ביניהם השחקנית והפאשניסטה זנדאיה, פריס הילטון, אלזה הוסק, אריאנה גרנדה, ג'ורדן וודס ועוד.

בוהו Boohoo. יח"צ חו"ל,
500 פריטים חדשים באתר בכל שבוע/יח"צ חו"ל
בוהו Boohoo רפאר קוואבו. יח"צ חו"ל,
פופ, סטריט סטייל ואורבניות. קולקציית השת"פ עם הראפר קוואבו/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully