וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שלא טוב לו - מוזמן לעזוב": תמונת הטופלס המסעירה של דוגמנית העל

11.6.2020 / 11:00

הדוגמנית הצ'כית פאולינה פוריצקובה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונת טופלס מחופשה בקוסטה ריקה. מי שלא קורא את מה שהיא כתבה, יכול לחשוב שמדובר בתמונה של תעופה עצמית ותו לא. אבל בין המילים מסתתר מניפסט של ממש

אתר רשמי

בווידיאו: פאולינה פוריצקובה בת ה-19 בקליפ לשיר "Drive" של להקת ה-Cars, שנת 1984.

"האינסטגרם הוא הבית שלי, ואם אתם לא אוהבים את מה שיש כאן - אתם מוזמנים לעזוב" - אלו רק חלק מהמילים שכתבה הדוגמנית הצ'כית פאולינה פוריצקובה (55) לצד תמונת טופלס שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. בגלילה מהירה של הפיד אי אפשר לפספס את התמונה הלוהטת ששיתפה הדוגמנית - תמונה ישנה מחופשה בקוסטה ריקה, בה היא נמצאת בתוך בריכה פרטית עם ביקיני לבן, שיער רטוב ובלי חזייה. אבל התמונה הזו היא לא סתם תמונה של ערגה לחופשה מפנקת בימי קורונה או תמונה של תעופה עצמית. זו תמונה שיש בתוכה מסר, סוג של "אני מאמין" או מניפסט שלם עם החוקים שלה, שהיא עצמה ניסחה, לשהות ברשת החברתית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"באינסטגרם אני חושפת את הנשמה שלי, ולעתים גם את יתר חלקי הגוף. הדלת תמיד פתוחה, בין אם אני בבית - ובין אם לא, וכולכם מוזמנים להיכנס", כתבה לצד התמונה. "חלקכם פה כי אנחנו חברים או מכרים, חלקכם יודעים מי אני ורוצים להיות חברים שלי - וחלק סתם סקרנים. חלק נכנסים לפה עם ציפיות מסוימות - וכשהן לא מתממשות, מעליבים את המארחת. ויש את אלה שמגיעים לכאן במטרה מפורשת לשבור משהו".

עוד היא כותבת: "חילוקי דעות יתקבלו בברכה - אחרת איך נלמד דברים חדשים? אבל זה הבית שלי. ואם אתם לא אוהבים את זה - אתם מוזמנים לעזוב. ועבור מי שנשאר כאן, בשביל תחושה של קהילה, בשביל מידע, אולי בשביל צחוק או שניים - אז בבקשה, היכנסו".

חשבון האינסטגרם של פוריצקובה, שמחזיקה ב-177 אלף עוקבים, אכן מציג לראווה את החיים שלה לצד שיתוף של בדיחות, דעות וסיפורים. אם אתם שם בשביל עוד תמונות טופלס אז אל דאגה, לא תתאכזבו. פוריצקובה אכן משתפת תמונות ביקיני וטופלס לוהטות, שחושפות כמה הגוף שלה עדיין זועק "טופ מודל", אבל זה ממש לא העיקר בפיד שלה.

כך למשל, בפוסט אחר שהעלתה הדוגמנית לפני כשבועיים, היא כתבה: "מישהו כתב לי באינסטגרם על כך שחלק מאיתנו בחרו 'להתבגר' ברשתות החברתיות. להציג את העליות והמורדות שלנו כדי לתת להם משמעות. זה גרם לי לחשוב - זה מה שאני מקבלת מאינסטגרם? אישור למעשים שלי? האם אני סופית נרקיסיסטית? התשובה שלי היא - לא לגמרי. הגעתי לכאן כדי להיראות, על מנת שאוכל להתקבל לעבודות. אבל הפרסום באינסטגרם בשנתיים האחרונות יצר אצלי קהילה של אנשים שמתעניינים בי. כאן נכנס הנרקיסיזם. אבל האמת היא, שמדובר בסך הכל בתחושת שייכות. זו הסיבה שאני באינסטגרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully