וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסודות נחשפים: טיפים לחיים מהטופ מודל סינדי קרופורד

14.6.2020 / 11:35

הטופ מודל המובילה של הניינטיז, סינדי קרופורד, אומנם העבירה את השרביט לבתה קאיה גרבר - אבל ממשיכה להעסיק את מגזיני האופנה. הפעם היא חושפת בריאיון את כל סודות היופי והעצות לחיים טובים ונוצצים

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

טופ מודל פעם אחת - היא טופ מודל לנצח. ברגע שהגעת אל הטייטל הנחשק, לא משנה כמה שנים יעברו וכמה התקופה העסוקה מאחורייך - את לנצח תהי דוגמנית על. כזו היא סינדי קרופורד (54), הדוגמנית המובילה מהניינטיז, שאומנם העבירה את השרביט לבתה קאיה גרבר, אך עדיין ממשיכה לסקרן את מגזיני האופנה.

במגזין ווג החליטו להושיב אותה לשיחת "פינג-פונג" של שאלות ותשובות קצרות, שיחשפו את כל הסודות - מטיפים לחיים, דרך ארגון הבית ועד אופנה וטיפוח, כמובן. כך למשל, קרופורד חושפת בשאלון שהארון שלה מסודר לפי צבעים, "סוף סוף יש לי את ארון חלומותיי - עם אי באמצע", היא אומרת ובהמשך מגלה כי לאחרונה הלוותה לבתה קאיה ז'קט עור שחור של המעצב אזאדין אלייה. אין כמו לחלוק ארון עם אמא לוהטת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סינדי קרופורד. splash
פעם טופ מודל, תמיד טופ מודל. סינדי קרופורד/splash

שגרת היופי שלה, כפי שהיא מספרת בריאיון, כוללת "קונסילר נהדר, סומק של שרלוט טילבורי ומסקרה מבית המרקחת". לדבריה, "זה אף פעם לא לוקח לי יותר מחמש דקות". הריח האהוב עליה הוא בושם בהתאמה אישית של אזי גלסר שקיבלה מתנה ליום ההולדת ה-50 והטיפ לשמור על פן ווייבי מושלם - "מצעים ממשי ולאסוף את השיער בקוקו משוחרר".

"איפה תבלי עם דונטלה ורסצ'ה?", נשאלת הטופ מודל. "יושבות על שפת בריכה נהדרת עם בגד-ים של ורסצ'ה ועקבים", היא עונה. המראיין מקשה: "ואיפה תבלי עם קרלה ברוני, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל והלנה כריסטנסן?". קרופורד לא מתבלבלת וחושפת את מקום הבילוי המועדף על ה"סקוואד" של הניינטיז. "בעבר היינו הולכות למסעדה 'אינדו-צ'יין' הווייטנאמית בניו יורק. זה היה מגניב אז, וזה עדיין מגניב היום".

עוד בוואלה! אופנה

26 שנים אחרי: סינדי קרופורד משחזרת את הפרסומת האיקונית לפפסי

לכתבה המלאה
הסופרמודלס סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, הלנה כריסטנסן וקרלה ברוני באיחוד על המסלול של ורסצ'ה במילאנו. GettyImages
ה"סקוואד" של הניינטיז. סינדי קרופורד, קרלה ברוני, נעמי קמפבל, קלאודיה שיפר והלנה כריסטנסן על המסלול של ורסצ'ה ב-2017/GettyImages

את הריאיון מסיימת קרופורד בכמה עצות. למשל, הטיפ הכי טוב שקיבלה שחסך לה הרבה כסף: "אל תלוו משהו - אם אתם לא מוכנים למסור אותו", והסוד לדייט מעולה: "פשוט תהיו אתם". רק את השיטה לסלפי מושלם היא לא מוכנה לחשוף. "מותק, אני דוגמנית כבר 30 שנה", היא אומרת למראיין בקריצה, רומזת שהסלפי המושלם בא לה בקלות, ונמנעת מלשתף את הקוראים בעצות על זוויות, מבט חודר ותאורה. רשמנו ה-כ-ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully