וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתערות על החופים: הדוגמניות נופשות בבגדי ים

17.6.2020 / 8:00

אחרי תקופת סגר ארוכה בחסות הקורונה, הדוגמניות חוגגות את ההקלות בהנחיות ויוצאות לדגמן חופש מושלם בחופי הים ברחבי העולם. קבלו את מצעד בגדי הים של הטופ מודלס

FTV

אחרי חודשים ארוכים בבית בחסות מגיפת הקורונה, הדוגמניות המובילות בעולם, שרק חלמו לספוג קצת שמש ולטפח את השיזוף, יוצאות סוף סוף מהבתים ולובשת את המדים שלהן - בגד ים. אנחנו לגמרי יכולות להבין, אם יש משהו שכולנו רוצות לעשות אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות וחשש קיומי - זו חופשה. אז מה הפלא שברגע הראשון שנרשמה הקלה בהנחיות המגבילות, הדוגמניות הסתערו על החופים?

בין הדוגמניות שיצאו החוצה להשתכשך במים ולספוג קרני שמש הייתה אלסנדרה אמברוסיו (39), שבחרה בחוף הים של מאליבו בתור הלוקיישן המושלם לתחושת החופש שאחרי הסגר. אמברוסיו בחרה לבילוי בגד-ים שלם בצבע כתום אדמה בגוון מבריק השייך למותג בעיצובה - GAL Floripa. כי אם אפשר גם לעשות קצת יח"צ על הדרך, למה לא? את בגד הים ניתן להשיג גם בצבע צהוב-זהב, ומחירו 180 דולרים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמבורסיו אינה היחידה שבילתה בחוף הים במאליבו בשבוע האחרון. רוזי הנטינגטון וויטלי (33) בחרה גם היא לבלות את יום ראשון, הלוא הוא יום המנוחה בארצות הברית, בין הגלים לצד משפחתה - בן הזוג ג'ייסון סטיית'האם ובנם ג'ק. רוזי בחרה להשוויץ בגוף החטוב כשלבשה ביקיני שחור וקטנטן של המותג Fella Swim. ואם חשקה נפשכן בביקיני דומה - הבשורות הטובות הן שהוא עכשיו במבצע. 78 דולר לחלק העליון, במקום 160, ו-53 דולר לחלק התחתון, במקום 105.

גם הדוגמנית הברזילאית איזבל גולארט (35) מבלה בביקיני בימים האחרונים, אלא שהיא הרחיקה לכת עד סן טרופה קצת ויטמין די. כבר תקופה שגולארט נמצאת בצרפת ועכשיו, עם "תחושת סוף הקורונה", בין אם היא מוצדקת ובין אם לא - היא החליטה לצאת החולצה ולהשוויץ בביקיני לצד צלם צמוד כמובן. ככה מציינים רשמית את תחילתה של העונה.

אל רשימת הדוגמניות שאיווררו את בגדי הים בשבוע האחרון מצטרפת גם הדוגמנית וויני הארלו (25) שחוגגת את הקיץ עם ביקיני פסים ורוד-צהוב ושרשרת יהלומים מאסיבית. בגד הים של הארלו שייך למותג I.AM.GIA ועולה 35 דולר. הכי נגיש שהיה לנו עד כה.

לא מן הנמנע שכל תמונות בגד הים האלו שמציפות לנו את הפיד בימים האחרונים, זו רק הסנונית הראשונה ויריית הפתיחה לקיץ רווי חופים. העונה רק התחילה, הסגר רק נגמר וכמו שזה נראה כרגע - אנחנו הולכות לראות עוד לא מעט תמונות קיץ לוהטת אצל הדוגמניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully