וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעד, בעד, בעד": שני גולדשטיין מזריקה אחת לחצי שנה

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

צילום: שי מתניה, עריכה: ליאור נאור

(בווידיאו: שני גולדשטיין בריאיון אחרי ההשתתפות ב"האח הגדול")

שני גולדשטיין עדיין מחזיקה בטייטל "יוצאת האח הגדול", אבל הרבה מים עברו בנהר מאז העונה בכיכובה. מערכת יחסים של שנתיים עם בן הזוג שהכירה בבית - עומר גורדון, אפיזודה קצרה עם כוכבת "המירוץ המיליון" עדי כרמלי, עבודות דוגמנות, תכנית ברדיו ירושלים והמון סקס אפיל וסטייל ברשתות החברתיות. על סט הצילומים של קמפיין הגאווה של ליוויס בישראל היא עונה על שאלון הטיפוח שלנו וחושפת שהיא שונאת ספורט, בעד הזרקות ובחיים לא תלבש פרווה.

המוצר הכי זול בארון התמרוקים שלך שאת לא מוכנה לוותר עליו?
"סומק של PUPA בגוון שמזכיר ברונזר. מוצר חובה שעולה רק 64 שקלים".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"המוצר הראשון הוא סטרוב (קרם הארה) של MAC שהוא שימרי ונותן לחות. עוד מוצר מאסט, לא משנה לאן, הוא מסקרה. אני אשים מסקרה גם אם זה רק כדי לרדת לרגע למטה. יש לי כמה מסקרות שאני אוהבת: קרליין, MAC ואיל מקיאג'. מוצר נוסף שהוא מאסט מבחינתי הוא סרום של ארמני. אין מצב שאני נוסעת לאנשהו בלעדיו".

שני גולדשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
מעדיפה לוק קליל ונוח. שני גולדשטיין/צילום מסך, אינסטגרם

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"אני תמיד מעדיפה לוק קליל ונוח. מכנסיים מבדים קלילים, מכנסי ניילון או כותנה או טרנינגים מעוצבים. אפשר להוסיף עקב קטן לערב או מגפון וחולצת אוברסייז. מצד שני, גם אין על ג'ינס 501 של ליוויס עם טי-שירט טובה".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"תיק קטיפה כחול של ג'וצי שעלה 1,500 דולר".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"טי-שירט וי עמוקה של זארה ב-35.90 שקלים. קונה כל שנה בכל הצבעים שיש וזה הכי שימושי אצלי".

שני גולדשטיין. ניר פקין
"בחו"ל אני פחות בעניין של שופינג ויותר מתמסרת לחוויה"/ניר פקין

חנות שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"בארץ אני בעיקר אוהבת בוטיקים, כמו למשל הלנה בוטיק. אוהבת גם את פקטורי 54, במיוחד הסניף ב-TLV שהוא מגוון ומתחדש כל הזמן. בחו"ל אני פחות בעניין של שופינג ויותר מתמסרת לחוויה - אם היא עירונית או של בטן-גב. מה שכן, בכל נסיעה לחו"ל אני מבקרת במותג ההלבשה התחתונה והפיג'מות OYSHO. עושה שם רכישה כל נסיעה, ויש לי המון פריטים מהם".

בעניין של רכישות אונליין או שעדיין חייבת לגשת לחנות ולמדוד?
"אני הכי אוהבת ללכת, לראות מה חדש ולמדוד. באונליין אני רוכשת רק ב-legaloutfit ותכשיטים של סאגה, אולי כי אני כבר מכירה ויש לי ניסיון איתם".

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"חד משמעית - פרווה. אין מצב בעולם".

שני גולדשטיין ליוויס. נועם רואקי,
"אין על ג'ינס 501 של ליוויס עם טי-שירט טובה". גולדשטיין בקמפיין לליוויס לחודש הגאווה/נועם רואקי

אחת לכמה זמן את עוברת טיפול פנים ואצל מי?
"לפני כמה שנים סבלתי נורא מאקנה וקרן ברטוב הצילה אותי. היא שינתה לי את החיים ואת עור הפנים. בזמנו הלכתי אליה לטיפול אינטנסיבי. היום אני אצלה אחת לחצי שנה בערך".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"בעד, בעד, בעד. כל אחת צריכה לעשות מה שטוב לה - ואני בעד. באופן אישי אני אוהבת הזרקות מינימליסטיות ועדינות מאוד. אני מטופלת על ידי ד"ר אורי ברגר ואחת לחצי שנה אני עושה קצת הזרקות בעצמות הלחיים".

שני גולדשטיין. אור גפן,
"התברכתי בזרועות ורגליים ארוכות ואני מאוד אוהבת אותן"/אור גפן

מה את הכי אוהבת בגוף שלך ומה פחות?
"התברכתי בזרועות ורגליים ארוכות ואני מאוד אוהבת אותן. גם אם הגוף עובר שינוי, הם תמיד יישארו ארוכות. להבדיל, הבטן תמיד דורשת תחזוקה ועבודה".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"אחרי הנזק שגרמתי לגבות שלי בתקופת התיכון, הצלחתי בסופו של דבר להיגמל מההתעסקות איתן, והיום אני נוטה למראה טבעי אך מסודר. אני מסרקת את הגבות כלפי מעלה, לפעמים שמה ג'ל של MAC ולפעמים קצת ממלאת עם עיפרון גבות. מה שהכי חשוב - כמה שפחות למרוט ולגעת, רק לסדר שיראה טבעי".

שני גולדשטיין. ניר פקין
"שונאת ספורט אבל אין לי ברירה"/ניר פקין

ספורט - בעניין או שהכי לא בשבילך?
"שונאת ספורט אבל אין לי ברירה. הייתה לי פציעה במשך המון זמן ואירה דולפין עזרה לי. עם הרבה מוטיבציה חזרתי להתאמן שלוש פעמים בשבוע באימון פונקציונאלי וחזרתי גם לרוץ".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"אני משתדלת לעבוד עם צוות קבוע של אנשים מוכשרים ומקצועיים שכבר מכירים אותי ויודעים מה אני אוהבת ומה נכון לי. שיער עם אסי שדה ולידור חדידה, איפור עם ורד ספיבק או אליהב ממן, וסטיילינג עם ליאת מורשת".

טיפ טיפוח שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"קרן ברטוב לימדה אותי לא להתפתות לשמש - ושעדיף להתאפר".

כסף, קונה סטייל?
הכי לא. אני מכירה המון אנשים בשני הקצוות שמוכיחים שזה ממש לא קשור. למשל, חברה טובה שלי אבישג נגר, מראה איך אפשר ללבוש סטריט סטייל עם פריטים לא יקרים ועדיין להיראות מיליון דולר. סטייל מגיע מבפנים, הוא חלק מהאישיות. אפשר ליצור אותו גם בכסף וגם בלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully