וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי לוהטת שיש: שבוע הסטייל הרותח של ג'יי לו

28.6.2020 / 13:33

בזמן האחרון יש לנו לא מעט מג'ניפר לופז - וצריך להודות על כך. בכמה תמונות מהשבוע החולף היא סגרה לנו את כל החבילה - בגדי ספורט, בגדי ים וגם שמלות פרחוניות של מותג על. נשמח לקבל את כל המלתחה (וגם את החיטוב, אם אפשר)

ג'ניפר לופז בקמפיין אביב-קיץ 2020, ורסצ'ה/במאי: מרט אלאס, ורסצ'ה

לאחרונה יש לנו לא מעט מג'יי לו ואנחנו מתות על זה. אם היינו צריכות להמר על מישהי שיכולה להטיס את פיד האינסטגרם שלנו לרמות חדשות של סקסיות - הרי שמדובר בלופז, שכל תמונה שלה גורמת לנו לרייר. זה התחיל מכמה לוקים מדויקים של דיור, המשיך לבגד ים, עצר בבגדי אימון - והזרוע עוד נטויה.

נתחיל מהסוף, אתמול הזכירה לנו ג'יי לו שבזמן שאנחנו נחות בסופ"ש, התכניות שלה לוויקנד כוללות הרבה שעות אימון. ובכל זאת, צריך לתחזק את הפיגורה. רק שההבדל בין איך שאנחנו נראות בזמן אימון לבין איך שלופז נראית בזמן אימון - שמיים וארץ. ג'יי לו, שהייתה נוצצת וזוהרת כאילו נשפכו עליה גלונים של שימר רגע לפני שהחליפה לבגדי ספורט, לבשה טייטס צבעוני בגווני פסטל תכולים-ורודים עם ציורים מתוקים של שמיים, עננים וכדורים פורחים. אליו היא צירפה טופ ורוד פודרתי תואם והשלימה בעגילי חישוק. האאוטפיט הספורטיבי של ג'יי לו בחסות המותג Niyama Sol החביב עליה במיוחד, ועלותו 150 דולר לשני החלקים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כמה ימים קודם לכן שרפה ג'יי לו את פיד האינסטגרם שלנו עם תמונה שלה בבגד ים שלם לבן של המותג guess, עבורו היא משמשת פרזנטורית. מדובר בבגד ים עם חיתוכים מחמיאים במיוחד שחושפים סייד-בוב סקסי ויוצרים אשליה של מותניים צרים. במרכזו של בגד הים הלבן, שעלותו 55 דולר, נמצא הלוגו של המותג, כיאה לטרנד הלוגומאניה שמסרב להיעלם מהעולם. ובכל זאת, מדובר באחת הגזרות המחמיאות שראינו. מצד שני, יש משהו שלא מחמיא לג'יי לו?

ג'ניפר לופז ג'יי לו. אינסטגרם, צילום מסך
בגד ים מחמיא של גס/צילום מסך, אינסטגרם

מלבד בגד ים ובגדי ספורט, ג'יי לו הציגה בשבוע האחרון גם שיק רומנטי להפליא, כשנצפתה בשני אאוטפיטים פרחוניים של דיור. האחד - בגד גוף פרחוני וחצאית בגזרת A תואמת. אל הלוק הזה היא צירפה תכשיטים של דיור, הרמס וקרטייה, נעליים של גוצ'י ותיק של קואץ', עוד מותג שעבורו היא משמשת פרזנטורית. שווי הלוק מגיע לעשרות אלפי דולרים. לוק דיור נוסף, גם הוא על טהרת הפרחוני, הוא שמלה לבנה עם פרינט דומיננטי שאותו לבשה לטיול על חוף הים במאליבו. ברור, כולנו לובשות דיור לסיבוב על החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully