וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזה לבד: כל הלוקים מהחופשה הפוטוגנית של היילי וג'סטין

בזמן שאנו עסוקים בחששות מפני גל שני, היילי בולדווין, ביחד עם בעלה ג'סטין ביבר, ברחו לחופשה בהפתעה במדינת יוטה הצחיחה, שם סיפקה לנו הדוגמנית בת ה-23 מגוון אאוטפיטים בוהו-שיקיים שככל הנראה נעתיק לחופשה הבאה שלנו

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

בעוד שאנו מכינות עצמנו לגל שני ומחזירות את הפיג'מות למדפים, הדוגמנית היילי בולדווין ובעלה המוכר לא פחות - ג'סטין ביבר - ניצלו את הסופ"ש האחרון לגטאווי מעניין במיוחד - יוטה. בסדרת תמונות שתיעדה בולדווין ושהועלו לחשבון האינסטגרם שלה, נראים השניים מחובקים, מאוהבים, נהנים מהשמש כמו זוג הסלבס הפריווילגיים שהם, ובעיקר מספקים לנו סדרת אאוטפיטים בלתי נשכחים.

לדברי "פיפל", השניים יצאו לטיול מיד לאחר שהיילי שבה מאיטליה, בה נראתה עם בלה חדיד במסיבת יאכטה. עוד נכתב במגזין כי התחנה הבאה של השניים היא מדינת אורגון. בין התמונות שהעלתה בולדווין, נראים השניים מתנשקים תחת השלט "ברוכים הבאים ליוטה", כשעל היילי עליונית טאי-דאי בשטיפה כחולה ולבנה, כובע קש, סטרפלס ביקיני צהוב של המותג בלו לגון ועגילי חישוק זהובים.

הדוגמנית בת ה-23 חלקה גם כמה תמונות סולו בהן היא בבריכה, לבושה באותו ביקיני צהוב, עם התיאור "יצאתי לרוד טריפ, חלק 1". בתמונה נוספת נראית אותה עליונית כשהיא מלווה במכנסיי שרוואל עם שטיפה זהה של המותג הפריזאי Beau souci, מה שיצר חליפה די מושלמת. לוק נוסף - ביקיני כתום של triangl, כובע קש ומשקפי שמש לבנים של lespecs ב-47$ בלבד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בולדווין המשיכה לנצל את הלוקיישן הפוטוגני כשעל גופה סט טאי-דאי נוסף של המותג הפריזאי, הפעם בשטיפה שחורה-לבנה עם סניקרס לבנות, נייקי אייר פורס 1 בעלות של 90$, עוד שמלה פרחונית לבנה באורך מידי של Reformation וגם את שמלת 'ויולין' (178$) מסאטן עם קשירה בחזה של אותו המותג. ארזה מכול טוב.

נראה כי אי אפשר שלא לקשר את הטיול המפתיע, שיש הרואים בו כמעט בריחה, לחשדות שעלו בימים האחרונות כלפי ג'סטין ביבר, המאשימים אותו באונס והטרדה מינית של מעריצות ב-2014 ו-2015. ביבר מצידו הכחיש את ההאשמות בסדרת ציוצים ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully