וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה לנו כבוד בעולם: הישראלית שון לוי מדגמנת בקמפיין של פראדה

1.7.2020 / 13:30

הדוגמנית, שברזומה שלה לא מעט הישגים בינלאומיים, הפכה לישראלית הראשונה שהצטלמה עבור בית אופנת העל האיטלקי. את הג'וב הנחשק היא קיבלה אפילו בלי אודישן. "הצילומים היו ברמה הכי גבוהה שיש, התייחסו אליי מדהים", היא מספרת

צילום: יוטיוב רשמי

בלי הרבה רעש וצלצולים, הדוגמנית הישראלית שון לוי כובשת כל פסגה בינלאומית נחשבת שיש. עם רזומה של שערים, הפקות ומסלולים נחשבים - עכשיו קוטפת לוי הישראלית (24) הישג נוסף - קמפיין לפראדה העולמי. בכך, היא הופכת לישראלית הראשונה שהצטלמה עבור בית אופנת העל האיטלקי.

הצילומים נערכו בתקופת טרום קורונה, אי שם בינואר, עוד לפני שידענו ששנת 2020 הולכת להיות שונה מכל מה שאי פעם הכרנו. את התפקיד היוקרתי קיבלה לוי אפילו בלי אודישן. בפראדה שמו עליה עין והחליטו שהיא מתאימה - וכך פנו אליה בלי לזמן אותה קודם למבחנים.

את ההודעה קיבלה לוי בזמן שהייתה בחופשה זוגית באורלנדו עם בן הזוג. מהרגע להרגע ובלי שום הודעה מוקדמת היא טסה לניו יורק - ומשם הטיסו אותה למילאנו לצילומים. אם יש משהו ששווה לקטוע בשבילו חופשה זוגית - זה קמפיין חד-פעמי לפראדה. 18 שעות על הסט, משבע בבוקר ועד אחת בלילה, "הצילומים היו ברמה הכי גבוהה שיש, התייחסו אליי מדהים", מספרת לוי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שון לוי פראדה סתיו 2020. mark kean,
"הצילומים היו ברמה הכי גבוהה שיש". שון לוי לפראדה/mark kean

בקמפיין נראית לוי בבגדי קולקציית טרום-סתיו 2020 של פראדה. הבשורה של בית אופנה לירידת הטמפרטורות, כך לפי התמונות, היא צבעוניות קודרת של אפור, שחור, נייבי ובורדו עם פיסים בודדים בגוונים זרחניים כמו ורוד בייבי או ירוק לימוני. מלבד צבעים, בקולקציה ישנם תיקים בגודל בינוני בסגנון הד"ר המוכר או בדגם הניילון המפורסם שהשתלט לאחרונה על הפאשניסטות, לצדם - נעלי בובה על עקבים מרובעים, המון גרביונים, מעילים גדולים וחצאיות ושמלות בגזרת מידי.

עוד בוואלה! אופנה

ובינתיים בעיר האורות: הדוגמניות הישראליות ממשיכות לדהור

לכתבה המלאה
שון לוי פראדה סתיו 2020. mark kean,
קטעה חופשה זוגית כדי לטוס לצילומים/mark kean

כאמור, הרזומה של לוי, שמיוצגת על ידי הסוכנות של אלינור שחר, מרשים מאוד וכולל עבודה עם בתי אופנת העל הבולטים כמו גם עם המגזינים הכי נחשבים. בין היתר, תמצאו שם קמפיין עולמי לקלואה, למאק, לחברת מייק-אפ פוראבר ולמאסימו דוטי. היא הישראלית הראשונה שהצטלמה לווג ערביה אחרי שהפכה לאורחת כמעט קבועה במגזיני ווג השונים בעולם - החל מפריז, דרך איטליה, רוסיה, צ'כיה, אוקראינה ועוד. היא משלבת בין ימי צילום לקמפיינים ומגזינים ובין צעידה על מסלולים. כך, היא זכתה לצעוד על המסלול של טומי הילפיגר בשנגחאי לצד ג'יג'י חדיד ופגשה גם את אחותה, בלה, כשצעדה לצדה בתצוגה של אלכסנדר ווטייר בפריז. מותגים נוספים שגייסו אותם לשורותיה כדי שתצעד בתצוגות שלהם הם סן לורן, ג'ון גלינו ומוסקינו. ואם לא די בהישגים בחו"ל, גם בארץ לוי היא אחת הדוגמניות העסוקות עם קמפיינים עבור רנואר, קסטרו, פקטורי 54, אלון ליבנה, רונן חן ונוספים. גאווה ישראלית.

שון לוי פראדה סתיו 2020. mark kean,
צבעוניות קודרת לצד גוונים זרחניים/mark kean
שון לוי פראדה סתיו 2020. mark kean,
כך נראית קולקציית טרום-סתיו 2020 של בית האופנה האיטלקי/mark kean
שון לוי פראדה סתיו 2020. שון לוי,
עושה לנו כבוד בעולם. תמונה מאחורי הקלעים/שון לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully