וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשקים קרדשיאן תהפוך לגברת הראשונה: הלוקים שצריך לשרוף ולשמור

7.7.2020 / 10:30

קניה ווסט הודיע כי בכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות ארה"ב מה שגרם לנו לפנטז על הרגע בו קים קרדשיאן תיכנס לבית הלבן. רגע לפני שזה קורה, עשינו לה סדר במלתחה: הלוקים שמתאימים לפירסט ליידי, ואלו שחובה להעיף

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

בליל הארבעה ביולי, יום העצמאות של ארצות הברית, הודיע הזמר קניה ווסט - שמוכר גם בתור בעלה של קים קרדשיאן, כי בכוונתו לרוץ לנשיאות בבחירות הקרובות. השאלה הראשונה שעלתה לנו לראש, ואנחנו כנראה לא היחידים, היא - איך תיראה קים קיי, מלכת הטראש, בבית הלבן? בעבר היא כבר התייחסה לנושא, משום שזו לא הפעם הראשונה שבעלה משתעשע ברעיון, וטענה כי "זה יכול להיות כיף בבית הלבן", מה שגרם לנו לחשוב שאם ארבע השנים האחרונות היו קצת כמו תכנית ריאליטי - ברגע שמשפחת קרדשיאן-ווסט תיכנס פנימה, זה עלול להחריף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 קים קרדשיאן קניה ווסט. GettyImages
הנשיא והגברת הראשונים הבאים של ארצות הברית? קניה ווסט וקים קרדשיאן/GettyImages

זה כמובן עוד לא קורה, צריך לוודא שהריצה של קניה ווסט בכלל עומדת בתנאים של לוחות הזמנים ולהבין מי המטורללים שיצביעו לו, אבל הפלגנו עם המחשבות שלנו ל"מה היה קורה אילו". כמובן שביום שיושבע הזמר לנשיאות, תצטרך המשפחה לסגת מכל יתר העסקים שלה, בדומה למה שקרה עם איוונקה טראמפ ואימפריית האופנה שלה. מה שאומר, שלוקים של ייזי, המותג של קניה, שמקדמים מכירות כבר לא באים בחשבון. רק לאחרונה נודע כי קים מכרה חלק מחברת הקוסמטיקה שלה KKW לחברה COTY, מה שהקפיץ את השווי האישי שלה לכמעט מיליארד, ויכול להיות נוח במקרה של קמפיין בחירות יקר במיוחד.

כך או כך, לקים עדיין יש את מותג המחטבים שלה Skims, שעבורו היא גם משמשת פרנזטורית, ובהחלט עולה השאלה אם ראוי שהגברת הראשונה של ארצות הברית תדגמן בהלבשה תחתונה. מצד שני, נראה כאילו כבר אין חלק בגוף של קים שהעולם לא ראה בתקופה זו או אחרת בקריירה שלה. מה שמוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי עבור קים קיי, לקראת היותה פירסט ליידי. פשפשנו בלוקים מהעבר של הכוכבת והכנו לה רשימת 'עשי ואל תעשי' - הלוקים ששווה לשמור במלתחה ליום שאחרי ההשבעה של קניה לנשיאות, ואלו שמומלץ לשרוף מהר. ואף מילה על הלוקים של הסיסטרז.

עוד בוואלה! אופנה

"רק" 72 אלף דולר: ככה קים קרדשיאן הרשימה את דונלד טראמפ

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
מוכנים לרילוקיישן? המשפחה בהרכב כמעט מלא/צילום מסך, טוויטר

לשמור: הלוקים המוצלחים

אז ככה, היה ממש לא פשוט למצוא אותם. רוב הלוקים שלובשת קים קיי, לעתיד הפירסט ליידי של ארצות הברית, כוללים מחשוף כזה או אחר - חזה, בטן או שסע עמוק ברגל. בתור הגברת הראשונה היא כמובן תצטרך להתכסות קצת יותר, לחשוף קצת פחות ובעיקר להעדיף סטייל אלגנטי יותר. למשל, כשביקרה קים קרדשיאן בבית הלבן היא ידעה להתלבש היטב למעמד, אז נראה שהיא מסוגלת לעשות את הסוויץ'.

חליפה של Vetements

קים קרדשיאן הבית הלבן איוונקה טראמפ. AP
הבת הראשונה היוצאת, הגברת הראשונה הנכנסת. קים ואיוונקה/AP

חליפה של רוזטה גטי, נעליים של Yeezy

קים קרדשיאן 2019. splash
חליפה לבנה שמתאימה לביזנס וומן/splash

שמלת וינטג' של ורסצ'ה

קים קרדשיאן 2017. GettyImages
כשהיא רוצה היא יכולה. קים בפרמיירה ב-2017/GettyImages

שמלת שכמייה של ולנטינו

קים קרדשיאן 2015. GettyImages
איך יושב עליה יפה היריון. קים ב-2015/GettyImages

לשרוף: הלוקים הנוראיים

בקטגוריה הזו יש אינסוף. קים תצטרך לעשות שינוי רציני במלתחה. להיפטר מכל מה שחשוף, צמוד, קצר, קטנטן. גם אם היא כבר לובשת לוק מחויט שמשדר רצינות וסמכותיות - היא מוותרת על חולצה וחזייה מתחת, כך שנשארנו עם משהו שלא ממש הולם נשיאות. הכניסה לבית הלבן תדרוש ממנה רענון מלתחה רציני. אבל באמת שאין מה לחשוש, אנחנו כאן רק כדי להזכיר שאם מלניה טראמפ עברה מנערת פלייבוי לגברת הראשונה עם לוקים מעוררי קנאה - גם קימי יכולה.

שמלה של ורסצ'ה

קים קרדשיאן קניה ווסט ורסצ'ה. splash
נצנצים, מחשוף ומיני. כל מה שלא עובד לנשים בבית הלבן/splash

שמלה של מוגלר

קים קרדשיאן. splash
יש מחשופים שלא לובשים, גם אם את לא בבית הלבן/splash

גרביונים שקופים, טופ סטרפלס וז'קט עור

קים קרדשיאן לובשת טייץ שקוף עם חזייה וז'קט. ספלאש
את התחתונים תצטרכי להתחיל לשמור לעצמך/ספלאש

שמלת מיני של Yeezy

קים קרדשיאן. ספלאש
תגידי ביוש לבעלך המעצב וגם לשמלות מיני קצרצרות/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully