וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריקים שלא הכרתן לאיפור ריסים משגע

10.7.2020 / 8:00

מסיכות הפנים יצרו את תור הזהב של איפור העיניים ודחקו אל התחתית את איפור השפתיים. לכן, החלטנו לחשוף בפניכן כמה סודות וטריקים מושלמים להדגשת הריסים שיגרמו לכן לתהות איך לא הכרתן אותם קודם

אינסטגרם

הרבה דובר על מסיכות הפנים שהפכו למאסט בכל יציאה מהבית. החשיבות שלהן במניעת הדבקה, האקססורי החדש במלתחה וגם העובדה שהן מסתירות חצי פנים. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שבכל הנוגע לתחום הביוטי, מסיכות הפנים יצרו את תור הזהב של איפור העיניים ודחקו אל התחתית את איפור השפתיים. פתאום הרבה יותר חשוב והכרחי להקפיד על עיניים מאופרות בסגנון מעניין ומרשים מאשר על טיפוח השפתיים, שכמעט בקושי נראות. כדי להעצים את איפור העיניים שלכן ולקחת אותו רמה אחת מעלה, החלטנו לשתף אתכם בכמה טריקים פורצי דרך לשדרוג והדגשת הריסים.

פדרו את הריסים

הסוד לריסים עבים ומלאים טמון בהוספת פודרה. אחרי שכבת המסקרה הראשונה ולפני שכבה שנייה - תנו פידור קל לריסים ותגלו נפח חדש שלא ידעתן שיכול להיות לכן. אחרי פעם אחת כבר תראו את ההבדל.

עיגול ריסים - יותר מפעם אחת

אם אתן חולמות על ריסים ארוכים ומלאים, אל תסתפקו בשימוש במעגל רק פעם אחת. מדובר בטעות נפוצה בסך הכל. חובבות הריסים העגולים חושבת ששימוש בודד במעגל יספק את הסחורה, אבל זה לא נכון. כשרוצים לעגל את הריסים ולהרים אותם מעלה צריך לחזור על הפעולה כמה פעמיים. פעמיים - לא רע, שלוש - כבר יבטיח תוצאה מרשימה. גם ארבע וחמש זה בסדר.

להדביק ריסים דורש סבלנות

כשרוצים לשדרג את מראה הריסים עם תוספת של ריסים מלאכותיים צריך לדעת שזה לוקח מעט זמן. אחת הטעויות היא למרוח את הדבק ומיד לאחר מכן להניח את הריסים המלאכותיים. היעדר הסבלנות יעלה ביוקר והריסים ינשרו במהירות. מה שמומלץ לעשות במקרה כזה זה להמתין לפחות 30 שניות, אפילו 40 - ורק אז להדביק את הריסים. ההמתנה הזו תבטיח עמידות גבוהה יותר.

ואם כבר גיליתן סבלנות במריחת הדבק, גלו סבלנות גם אחרי ההדבקה. רגע אחרי שהנחתן את הריסים המלאכותיים על פס הדבק - סגרו את העיניים והמתינו כמה רגעים עד שהדבק יתייבש במלואו. טיפ שיסייע גם בשלב ההדבקה: הניחו מראה מתחת לסנטר ואת שלב ההדבקה עשו כשהעיניים מוטות כלפי מטה. ככה תשמרו על עיניים סגורות לאורך כל התהליך וגם תקבלו זווית ראייה טובה יותר להנחת הריסים.

העניקו חיים חדשים למסקרה הישנה

אם מסקרה שאהבתן מתחילה להתיישן, להתקשות ולהפוך גושית, יש דרך להחיות אותה מחדש. טיפות ספורות של תמיסת מלח וערבוב באמצעות המברשת זה הקסם שיאריך את חיי המדף של השפופרת האהובה עלייך. אנחנו ממליצות - הקפידו להחליף מסקרה כל חודשיים-שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully