וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט בלי פאשלות: המלכה לטיסיה בלוק הקיץ האולטימטיבי

מלכת ספרד ובעלה המלך פליפה נוסעים בימים אלה ברחבי המדינה במסגרת "רויאל טור" נוצץ. את תשומת הלב שלנו תפס לוק אחד קיצי ומרענן של לטיסיה, שמצטרף אל יתר המלתחה המשובחת שהיא ארזה לנסיעה

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מצטיינת הסטייל של המדור ממשיכה להוכיח לנו שאין דבר שיכול לעמוד בינה לבין בחירות אופנתיות מוצלחות. גם בשיא החום, כשלאף אחד אין באמת חשק להתלבש וכולם כבר התרגלו לפיג'מות בגלל סגר הקורונה, היא ממשיכה לדייק. המלכה לטיסיה ובעלה, המלך פליפה, יצאו ל"רויאל טור" נוצץ ברחבי ספרד שבמסגרתו הם מבקרים בערים שונות במדינה ופוגשים אזרחים ותושבים.

אותנו תפס הלוק שהיא לבשה לביקור במורסיה. מלבד מסיכת המנתחים, שאמנם הפכה לאקססורי חובה אבל קצת מחרבת כל לוק, המלכה לטיסיה בחרה חצאית פרחונית קיצית ומופלאה בגזרת A של המותג הספרדי הנגיש Sweet Matitos ואליה צירפה גופיית מעטפת בצבע לבן של זארה, שאותה כבר לבשה בעבר. בדיוק כמו שכנתה מהצפון, הדוכסית קייט מידלטון, גם לטיסיה לא חוששת למחזר וללבוש בגדים ממותגים נגישים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד ביקור בעיר מורסיה. GettyImages
לוק קיץ מדויק. המלכה לטיסיה והמלך פליפה בביקור במורסיה/GettyImages

החיסרון היחיד בלוק מגיע בגזרת הנעליים. המלכה לטיסיה נעלה את נעלי האספדריל החרושות שלה בגוון ניוד של המותג Macarena. אז נכון שקש ואספדריל עושים קאמבק, אבל השימוש הבלתי פוסק יצר מראה שחוק, ישן ומלוכלך שלא הולם את הטוטאל לוק המרענן של המלכה. ואם כבר הזכרנו את מידלטון, גם היא מעריצה הדוקה של הדגם, וגם לה היינו מייעצות לשחרר, או לפחות להצטייד במספר זוגות, אם יש אובססיה כזו קשה על הנעליים.

עוד בוואלה! אופנה

מלכת ספרד, הדור הבא: לא תאמינו כמה סטייל יש לנסיכה ליאונור

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד ביקור בעיר מורסיה המלך פליפה. GettyImages
מומלץ: לשחרר את הנעליים לשלום/GettyImages

את הביקור במורסיה העבירו פליפה ולטיסיה בקטיף פירות, שיחות עם צוות השטח בשדה ופגישה עם עיתונאים. מדובר כאמור ביום אחד מתוך נסיעה מלכותית של בני הזוג ושתי בנותיהם, ליאונור וסופיה, ברחבי המדינה. במהלך הנסיעה הציגה המלכה מלתחה משובחת עם שלל אאוטפיטים מוצלחים שנעים בין רשמיות מעונבת וקלאסית לקיציות קלילה ומדליקה.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד ביקור בעיר מורסיה. GettyImages
סוף עונת התפוזים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully