וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלוף מהבוידעם: חולצות מכופתרות קצרות שישדרגו את הלוק

12.7.2020 / 7:31

כפי שקורה לא מעט, פריטים לא רלוונטיים שמזוהים בעיקר עם המלתחה הגברית מוצאים עצמם על סדר היום של המשפיעניות הכי אופנתיות בגלובוס. אתן יכולות להתחדש באחת מגניבה מהרשתות, אבל הכי כיף לפשפש בארונות של הגברברים במשפחה

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

בווידאו: שבוע האופנה ניו יורק, טום פורד.

בין שלל ההשפעות הסוציו-אקונומיות שנגזרות עלינו בשל מגיפת הקורונה, ניתן להבחין בבירור בסדר היום החדש שמוכתב לנו בחסות רשת האינסטגרם. נכון, גם לפני הקורונה דובר רבות על הכוח של קבוצת ה'איט-גירלז' בהמלכת טרנדים ופריטים פייבוריטים. אבל אם לפני עידן הקורונה בתי אופנה ומעצבי-על היו חזק בתמונה ולקחו חלק פעיל במשחק, כיום נדמה שרוב המשקל נוטה לכיוון משפעניות הרשת.

בזמן שההגבלות החברתיות ניטרלו את חדוות ההתעסקות בלבוש חגיגי, נותרנו עם יתרון עז לקטגוריית בגדי הים לצד קז'ואל סקסי המורכב משורטס, גופיות קטנות, בגדי גוף ושמלות כיפיות. אחד החריגים בנוף הסקסי הם סנדלי המטיילים המגושמים שרשמו ועדיין רושמים וי גורף ברחבי הפיד.

כעת אנחנו עדות לפריט מגה-אפרורי שמתחיל להראות נוכחות ויראלית מפתיעה: חולצת כפתורים גברית מסורתית בשרוול קצר. כזו שמזוהה עם סבא ועם גברים רציניים שהולכים לעבודה, או לחילופין עם חובבי חולצות הוואי למינהן. מה שחובה לתת עליו את הדעת פה הוא השרוול הקצר בחולצת כפתורים, שהוא סתם שרוול רחב שמסתיים איפשהו עד המרפק. לא שרוול ארוך שאפשר לקפל ברישול משדרג וגם לא שרוול תפוח שיוצר מראה מלא שיק.

מדובר בניואנס אגבי, חסר עניין לציבור שנתפס כאוזלת יד פונקציונאלית. אבל כמו שקורה לא פעם לפריטים הכי לא רלוונטיים שיש, הארה מסתורית הופכת את הקערה על פיה ופתאום שלל פאשניסטות בעלות שיק וחזון נותנות תוקף נחשק לתופעה. ממש כמו ה'דאדי סניקרס' ששודרגו ממעמד מלתחה נחות לסניקרס הכי מבוקשות בשטח.

אז איך פתאום בא לנו גם חולצה כזו? הכל טמון בסטיילינג נכון. אפשר לנעוץ אותה עמוק בתוך מכנסיים בעלות גזרה גבוהה, עם או בלי חגורה, כשהשרוולים מתפקדים על תקן תוספת פרופורציה ריבועית בחלק הגוף העליון, או להשתמש בה כעליונות פתוחה מעל בגד גוף וטופ חזייה - שני טרנדים בולטים בימים אלו. אופציה נוספת היא ללבוש אותה כמו שהיא מחוץ למכנסיים במתכונת החולצה של הבויפרנד.

עוד הוכחה לקיומה של התופעה מגיעה מכיוון זארה, שכבר שחררה כמה גרסאות בדרופ האחרון של הקולקציה החדשה, ובזארה כידוע - אין מקריות. אבל הכי כיף זה לשלוף איזו אחת מהבוידעם של אחד הגברים במשפחה.

עוד בוואלה!

פחות זה יותר: שמלות כלה עד 3,000 ש"ח

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully