וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קעקוע, פיצה ומשבר מלתחה: החתונה השיקית של בנות הזוג מניו יורק

13.7.2020 / 6:54

הדוגמנית אוונג והיזמית ומעצבת הציפורניים אלכסוס נישאו בטקס קטן ואינטימי בבניין העירייה במנהטן. הלוק הנבחר: שמלת שכמייה לכלה אחת, וחליפת אוברסייז לכלה השנייה. במקום טבעת נישואים - קעקוע

סריקה

(בווידיאו: החתונה של הדוגמנית מירנדה קר)

במגזין החתונות של ווג מבינים שבזמן הקרוב לא צפויים להיות אירועי ענק של ממש, ומחליטים בניסיון לשמח את קוראים - וגם כדי לא להיסגר, לשתף בסיפורי חתונות קסומות ומעניינות שהתרחשו ממש לפני שפרצה מגיפה עולמית. כך יצא שהשבוע הם הביאו את סיפורן של הדוגמנית אוונג אדה-צ'ול והיזמית ומעצבת הציפורניים אלכסוס, שנישאו בדצמבר האחרון.

השתיים הכירו בפגישה עסקית. אחרי תשעה חודשים של זוגיות, התארסו בהחלטה משותפת בחופשה בפריז והתחתנו בבניין העירייה במנהטן. "אני כל כך אוהבת את אשתי, עד שכל החלומות שלי מהילדות על איך חתונה צריכה להיראות - התעופפו להם החוצה מהחלון", סיפרה אלכסוס. "רק רציתי להתחתן איתה. להיות ברגע הזה איתה ועם עוד כמה אנשים שחשובים לשתינו".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לילה לפני החתונה, התרחשה תקלת מלתחה - ללא ספק הסיוט של כל כלה. בנות הזוג נשארו ערות עד השעה 5 לפנות בוקר בניסיון לתקן את התקלה, שהן לא מוכנות לשתף בדיוק מהי, אבל היא לא נפתרה. בסופו של דבר, נאלצו השתיים לשנות תכניות. "במקור הייתי אמורה ללבוש משהו אחר", אמרה אלכסוס ולא הסכימה לחשוף מעבר לכך. "אבל לילה לפני, האופציה הזו נפלה. הייתי מבולבלת, אבל ידעתי שמבחינתי להתחתן עם אוונג בטרנינג. קרבי ז'אן-ריימונד מהמותג Pyer Moss בא לעזור לנו ואין לי די מילים כדי להודות לו על כך".

אלכסוס לבשה לחתונה שמלת שכמייה עם צווארון נמוך של פייר מוס בגוון שנהב מבריק והתאימה ללוק סנדלי עקב בצבע שחור. אוונג לבשה חליפת אוברסייז בצבע תואם לשל הכלה, עם מחשוף סקסי וגזרת מכנסיים גדולה ומתרחבת של המותג Kwaidan Editions, הוסיפה נעלי עקב שפיציות גם כן של המותג, וענדה עגילים של Panconesi. התוצאה - אקסטרה שיקית.

השתיים נישאו בטקס קטן, חוויה שאפשר להתחבר אליה בימים אלו. "זה היה היום הכי מאושר שלנו", ממשיכה אלכסוס. "היה לנו אחת את השנייה ואת האנשים הקרובים לנו, ושום דבר לא יכול לעמוד אל מול זה". אחרי הטקס הלכו השתיים להתקעקע. הן בחרו לקעקע את תאריך החתונה שלהן על האצבע, במקום שבו אמורה להיות טבעת הנישואים. "יש דרך טובה יותר לסיים חתונה בניו יורק מאשר לקפוץ לחנות קעקועים?", מסכמת אלכסוס. אחרי הקעקוע, הן עצרו לאכול פיצה - וזו בהחלט סיומת ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully