וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית הקיץ בתכשיטים שתעשה לכם את העונה החמה

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

15.8.2020 / 12:51

הקיץ הזה לא דומה לשום דבר שהכרנו, אך כדי שנעבור אותו בשמחה רשת הבורסה לתכשיטים יצרה קולקציית קיץ מיוחדת וטרנדית לשיפור המראה וההרגשה, היכנסו עכשיו!

אין כמו קיץ - בבית, בים, במשרד או בגינה, כשהטמפרטורות עולות והשמיים בהירים, מצב הרוח של כולנו פשוט טוב יותר ועושה חשק לבלות וליהנות. נכון, הקיץ הזה שונה מכל מה שחווינו עד היום, אבל זה לא אומר שהוא לא יכול להיות שמח וכזה שנזכור לעוד שנים ארוכות. בדיוק בגלל זה, ברשת הבורסה לתכשיטים יצרו קולקציית קיץ טרנדית במיוחד, ייחודית, שמחה ומרגשת, שתשדרג לא רק את המראה שלנו, אלא גם את ההרגשה.

צבעוני ויהלומים

התכשיטים העונה משדרים אופטימיות וחופשיות והצבע השולט הוא כחול ים. אבנים יקרות שמשתלבות בתכשיטים בזהב לבן, למראה קליל ונטול מאמץ, או בזהב צהוב, למראה בוהיימי וזוהר. בנוסף, הכחול הסקסי נראה נפלא לצד אבנים צבעוניות אחרות - בסגול, צהוב ואפילו ירוק, והופך גם את הלבוש הפשוט ביותר לאופנתי ומיוחד.

הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 1. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 1/יח"צ

צמידים לרגל

הפריט שחוזר הקיץ, ובענק, הוא צמידי הרגל. מדובר בתכשיט שהפך ל-MUST HAVE בחודשי הקיץ ואנחנו רואים אותו אצל פאשניסטיות חובבות ים, כמו גם על נשים שבדרך כלל לא מתפרעות עם התכשיטים אבל רוצות לנסות את הטרנד שמוסיף קריצה סקסית לכל לבוש קיצי. בקולקציה תמצאו מגוון סגנונות, אליהם ניתן לצרף מבחר בלתי נגמר של תליונים צבעוניים עם ציפוי אמייל, תליוני יהלומים או זהב. הצמיד עשוי בעידון רב, ומקנה מראה מחמיא וסקסי לקרסול.

הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 3. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 3/יח"צ

יהלומים

היהלומים מתאימים לכל עונות השנה, אבל בקיץ הם נראים טוב כחלק משיבוץ נוצץ ועדין, שמוסיף זוהר ותופס את קרני השמש. בקולקציה ניתן למצוא שרשראות עם תליוני יהלומים, צמידים במגוון עיצובים שמשלבים יהלומים בשיבוצים משתנים, עגילים וטבעות גאומטריות - כולם בעיצובים שנעים מהקלאסי והמאופק לטרנדים שמחים, קלילים ומפתיעים.

הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 2. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 2/יח"צ

קולקציית זהב

הקיץ היא ללא ספק העונה של הזהב הצהוב. מדובר בצבע שמחמיא לעור שזוף, מעניק תחושה יוקרתית ועם זאת לא מתאמצת, ומתאים גם ליום וגם ללילה. בנוסף, התכשיטים העדינים מאפשרים לשחק, להעמיס וליצור מראה רב ממדי על ידי שילוב של כמה שרשראות ביחד באורכים שונים, "העמסה" של צמידים או טבעות. טרנד נוסף שניתן למצוא הוא עגילי חישוק גדולים, שמשתלבים ומשדרגים כל מראה. ולאלו שאוהבות גופיות פתוחות או חולצות מכופתרות, ישנו מבחר של שרשראות ארוכות בשילוב צורות גיאומטריות שונות והמון זהב צהוב.

הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 4. יח"צ,
הבורסה לתכשיטים אילוסטרציה 4/יח"צ
בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully