וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פריז לרומא: הדוגמנית הצרפתייה ששווה שתכירו

20.7.2020 / 7:30

גבריאל קאונסיל פוזולי נולדה בצרפת ועברה להתגורר באיטליה לאחר שהתחתנה עם יזם איטלקי. לאחרונה היא פתחה מותג אופנה ומאז היא בעיקר לובשת את הבגדים שלה. עם סטייל רומנטי, תמונות נוף משגעות, זוגיות פוטוגנית וסרטונים בשלוש שפות - אתם ממש רוצים לעקוב אחריה

רויטרס

(בווידיאו: תצוגה של ארמני בפריז, 2010)

השיטוטים האינטנסיביים שלנו באינסטגרם בימים אלו, בהם אין ממש חשק לצאת החוצה, מניבים לעתים פירות. כך יצא שנתקלנו בדוגמנית ההורסת גבריאל קאונסיל פוזולי שהיא לגמרי מה שכולנו צריכים בפיד בשביל קצת השראות סטייל וחלומות על חופשה מעבר לים, ברגע שיתאפשר כמובן. גבריאל בת ה-27 נולדה בפריז ונישאה בשנה שעברה ליזם האיטלקי ריקרדו פוזולי. מאז היא מתגוררת באיטליה ומשתפת את מיליון העוקבים שלה בתוכן מעורר קנאה בצרפתית, באיטלקית ובאנגלית. ערבוב התרבויות הזה מתברר כשילוב מושלם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גבריאל החלה את דרכה בתעשייה בתור דוגמנית. לאחרונה הצטלמה לשער קוסמופוליטן איטליה, ובעבר כיכבה גם על שער מגזין מארי קלייר. ברזומה שלה אפשר למצוא שלל קמפיינים למותגי על כמו שאנל, ארמני ובולגרי. ב-2018 היא צעדה על מסלולים בשבועות האופנה וב-2019 הגיעה כאורחת לתצוגות הכי בולטות. היא הספיקה לבלות בטקסי פרסים ובפסטיבלים נחשבים - כשתמיד היא לבושה בשמלות מעצבים כמו ארמני, בולגרי, זוהיר מוראד ונוספים.

בשנים האחרונות היא הקימה מותג אופנה משלה - La Semaine. מדובר במותג בניחוח צרפתי עם אג'נדה פמיניסטית ומודעות סביבתית וניתן למצוא בו הרבה פיסים רומנטיים כמו חולצות ושמלות פרחוניות או שילוב פריטים מבדי סאטן, חליפות עוצמתיות לגירל פאוור וגם כמה אאופיטים סקסיים ונועזים. אחד הפיסים המדוברים של המותג - חולצת טי עם הכיתוב: "יותר פסטה - פחות דרמה". מאז שהוקם המותג, ואף זכה לסיקור בווג, גבריאל מקפידה לזנוח את בגדי המעצבים ולהתמיד בהרכבת לוקים מוצלחים מבית המותג הפרטי שלה.

באינסטגרם שלה תמצאו המון רגעי סטייל, תמונות של נופים משגעים של צרפת ואיטליה, קצת הומור עצמי, שיעורי בישול של אוכל איטלקי, פוסטים מעוררי קנאה שמציגים את הזוגיות הפוטוגנית עם בעלה - ובתוך כל זה היא גם נותנת מקום של כבוד לכלב שלה, לופו. מדובר במתכון מנצח לימים אלו, ונראה שיש פה כל מה שצריך כדי להעביר את הזמן ולצאת עם השראה.

גבריאל קאונסיל פוזולי ריקרדו פוזולי. GettyImages
זוגיות פוטוגנית מעוררת קנאה. גבריאל וריקרדו/GettyImages
גבריאל קאונסיל פוזולי. GettyImages
מגה סקסית. גבריאל בימים שעוד היה לנו סטריט סטייל שלא כולל מסיכות פנים/GettyImages
גבריאל קאונסיל פוזולי ריקרדו פוזולי. GettyImages
פעם היו אירועי שטיח אדום, זוכרים? גבריאל וריקרדו באירוע של ווג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully