וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הים הקטנה: קמפיין בגדי הים הלוהט של בלה חדיד

13.7.2020 / 10:45

הטופ מודל חשפה את קמפיין בגדי הים של המותג קלווין קליין, אליו היא הצטלמה בימים שלפני מגיפת הקורונה. בתפריט: תמונות לוהטות מתחת למים, שלל סטים של ביקיני וצוות אחד שהתקהל בלי שום חשש

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

(בווידיאו: כל מה שצריך לדעת על האחיות חדיד)

בלה חדיד חשפה אתמול את קמפיין בגדי הים של קלווין קליין בכיכובה, שצולם אי שם לפני תקופת הקורונה. אחרי תקופה ארוכה שכל מה שקיבלנו זה קמפיינים שצולמו בבית באמצעות הסמארטפון בחסות הנגיף - זה בהחלט מרענן לראות קמפיין אמיתי כמו בימים של אז, טרם פרצה מגיפה עולמית. מלבד תמונות הקמפיין, חדיד גם חשפה תמונות מאחורי הקלעים שגרמו לנו ממש להתגעגע לימים שבהם אפשר היה להתקהל בלי מסיכות פנים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קמפיין בגדי הים של קלווין קליין בכיכובה של הטופ מודל חדיד צולם ברובו בתוך המים. בתמונה הראשונה של הקמפיין לובשת בלה ביקיני בצבע צהוב זרחני עם כיתוב אדום-ורוד של שם המותג, כמובן, ופניה מעל קו המים - כאשר יתר גופה בתוך הבריכה, בתמונה נוספת חדיד משתכשכת במים עם ביקיני בגווני כתום-אדמה עם רצועה כחולה שעליה שם המותג. עוד בקמפיין (שאת הפיסים המופיעים בו אפשר להשיג גם בחנויות הדגל ובפקטורי 54 בארץ) יש תמונות שצולמו במלואן מתחת למים ובהן לובשת בלה ביקיני סגול עם רצועות שעליהן כתוב "קלווין קליין", וביקיני אחד שחור חלק ורגיל עם תחתון בגזרה גבוהה - נקי מלוגומאניה משוגעת.

כאמור, מלבד התמונות הרשמיות, חדיד חשפה גם את מה שהתרחש מאחורי הקלעים, שם ניתן לראות אותה עם הצוות שלבוש בחליפות צלילה ומעמיד תאורה מעל הבריכה כדי לקבל את הפריימים המושלמים. בפוסט כתבה חדיד כי התמונות צולמו כמעט לפני שנה ולמעשה רק עכשיו רואות אור. בין הצוות הרחב אפשר למצוא גם את הצלמת שרלוט וויילס והסטייליסטית קלייר באיירן. "אני אוהבת את הצוות הזה כל כך הרבה עד שזה כואב. אסירת תודה לכם", כתבה חדיד.

בלה חדיד קלווין קליין. אינסטגרם, צילום מסך
בת הים הקטנה. בלה חדיד בקמפיין בגדי הים של קלווין קליין/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully