וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחיית הפייזלי: ההדפס הזה שוב בכול מקום

14.7.2020 / 6:35

טרנדים מהניינטיז ממשיכים להתקמבק - לצד פרינט הבנדנה המפורסם, פגשנו לאחרונה גם נוכחות מטורפת של הפייזלי. כעת, הוא כבר נמצא בכל פינה: אצל מעצבי העל, ברשתות האופנה ובמלתחה של הפאשניסטות כמובן

LUISDA FILMS

(בווידיאו: אמילי רטאייקאוסקי)

פרינט האביב הידוע כמעט בכל שנה הוא פרחוני. אלא שהאביב הנוכחי, שהיה בסימן סגר עולמי, הביא איתו בעיקר געגוע לזמנים שמחים יותר, כמו למשל הניינטיז. כך קרה שכל מיני טרנדים מאותו עשור, מוצלחים יותר או פחות, התקמבקו בענק. גומיות הסקראנצ'י שחזרו עוד לפני האביב, תפסו תאוצה - ומסרבות להיעלם, קרופ טופים בהמוניהם, תיקי כתף קטנטנים, בדגש על תיק הניילון האייקוני של פראדה - וכמובן הבנדנות, שמצאו את מקומן גם על הראש, גם בתור גופיות, סנדלים וגם בתור מסיכות פנים. תחיית הבנדנות המחודשת הביאה איתה גם את פרינט הפייזלי, שנראה עכשיו בכל פינה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז נכון שאם צריך להחליט מהו הפרינט הדומיננטי של התקופה, סביר שנקבע כי מדובר בטאי-דאי, שהפך לתחביב הפאשניסטות בזמן הסגר, שיצרו לעצמן מלתחה שלמה בחסות השעמום. ואולם, מיד אחריו ברשימת הפרינטים השולטים של התקופה, אפשר למצוא את הפייזלי. הפרינט המדובר, דמוי טיפה כפופה, מעט כמו חצי מהסמל "יין-יאנג" מהמסורת הסינית, אלא שהפייזלי נולד בפרס. לאורך ההיסטוריה הוא הופיע על שלל אריגים בשימושים שונים - החל מציורים, דרך וילונות, שטיחים ואפילו על כדים. בשנות ה-80 וה-90 הוא הפך לטרנדי בהקשרים אופנתיים, בעיקר כהדפס על בנדנות. והנה עכשיו, כשהבנדנות חוזרות, חוזר גם הפייזלי.

פרינט הדפס פייזלי מילאנו. GettyImages
פרינט פייזלי בסטריט סטייל של מילאנו/GettyImages

מותגי על שהבחינו בשובו של הטרנד, החליטו להקדיש ליינים בתוך הקולקציות שלהם לטובת ההדפס הפרסי. צימרמן האוסטרלי, etro האיטלקי וטורי ברץ' האמריקנית כבר הוציאו השנה ליין עמוס בפרינט המיוחד. אליהם מצטרפים גם רשתות האופנה המהירות ומציעות פרשנות נגישה משלהם כמו זארה, H&M ונוספים.

גם הפאשניסטות לא דילגו על הטרנד ונראה כי יש לא מעט מהן שהתחדשו במלתחה שלהן בפריט אחד או שניים עם הפרינט העתיק. אמילי רטאייקאוסקי נתפסה השבוע לובשת שמלת סליפ ורודה עם ההדפס הקלאסי מהניינטיז של הלייבל האוסטרלי Realisation Par, אלזה הוסק בחרה במכנסיים ורודים עם פרינט פייזלי של etro, כמו גם אירינה שייק שהלכה על מכנסיים מאותו מותג - רק בגוונים צבעוניים.

ניקול ריצ'י עיצבה שמלה בהדפס פייזלי למותג הבוהו שלה House of Harlow 1960, וגם האחיות פראני הוכיחו שהן לא מפספסות הזדמנות להיות טרנדיות - ולהכניס את ההדפס לארון שלהן. עכשיו תורכן.

פרינט הדפס פייזלי אלזה הוסק. GettyImages
מכנסי פייזלי ורודים של Etro. אלזה הוסק/GettyImages
פרינט הדפס פייזלי אירינה שייק. GettyImages
גם אירינה שייק טרנדית עם מכנסי פייזלי/GettyImages
פייזלי BASH. יח"צ,
חולצה באווירת פייזלי. 630 שקלים ב-BASH/יח"צ
פייזלי טופשופ TOPSHOP. יח"צ,
שמלת פייזלי בטופשופ. עכשיו ב-290 שקלים במקום 349/יח"צ
פייזלי טופשופ טומי הילפיגר פקטורי 54. יח"צ,
שמלת פייזלי בטומי הילפיגר לפקטורי 54. 500 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully