וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו באב הגיע: יש לנו תירוץ מעולה למתנה המושלמת

בשיתוף הבורסה לתכשיטים

3.8.2020 / 8:34

חג האהבה מגיע אלינו באווירה שונה הפעם, וזו הזדמנות מצוינת לפנק את החצי השני בתכשיט מרהיב מקולקציית התכשיטים לט"ו באב של רשת הבורסה לתכשיטים

אולי זו השגרה החדשה, השינויים שכולנו חווים כל הזמן או העובדה שרובנו כבר התרגלנו לחגוג בבית, בקטן, עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים. לא משנה מה הסיבה - השנה ט"ו באב מרגיש אחרת. הוא כבר לא דורש מאיתנו מחוות גרנדיוזיות או ניסיונות להשיג שולחן במסעדה מפוצצת, כי השנה כולנו עשינו חישוב מסלול מחדש, גילינו מחדש את בני ובנות הזוג שלנו, למדנו עליהם דברים חדשים, והתאהבנו בהם אפילו יותר.

זו הסיבה בגללה היום הזה מרגיש מיוחד ואינטימי יותר הפעם - יום בו אנחנו לא צריכים לחגוג, אלא רוצים לעשות טוב ולהודות לחצי השני שלנו. בדיוק בגלל זה, תכשיט הוא ללא ספק המתנה המתאימה ביותר - תוספת נצחית שאפשר לענוד יום-יום ושתזכיר את הימים המיוחדים יחד ואת העובדה שתמיד יש מישהו שחושב ואוהב.

כל מה שנשאר הוא להחליט איזה תכשיט לקנות, ובשביל זה בחרנו את התכשיטים האופנתיים, המיוחדים והרומנטיים ביותר מרשת הבורסה לתכשיטים - את כולם ניתן למצוא בחנויות הרשת או לקבל במשלוח עד הבית דרך אתר האינטרנט של החברה.

קולקציית אביב 2020 של רשת הבורסה לתכשיטים. עידו לביא
מיוחד לטו באב/עידו לביא

אלו תכשיטים שאף קופסת תכשיטים לא שלמה בלעדיהם: ממש כמו שלכל אחת יש שמלה שחורה קטנה או ג'ינס שהיא יכולה ללבוש לכל מקום, כך ישנם גם תכשיטים קלאסיים שכל אחת חייבת בקופסת התכשיטים שלה. אלו ה-BEST SELLERS שעונדים כל יום, כל היום, למשרד, לאירוע או למפגש עם חברות ולא מורידים לעולם. בין אם זה צמיד עדין משובץ יהלום או צמיד טניס קלאסי, עגילי פנינה, שרשרת יהלומים כל הפריטים כיף לענוד אותם וישדרגו כל לבוש אם זה ליום יום או לערב.

צמיד טניס משובץ זרקונים - 1,090 ₪
עגיל יהלומים ופנינה, זהב 14 קראט - 690 ₪
שרשרת יהלומים, זהב 14 קראט - 1,690 ₪

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 1. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 1/יח"צ

האופנתיים:

בזמן שהמון נשים אוהבות תכשיטים קלאסיים, יש קסם בתכשיטים מיוחדים ומפתיעים שמושכים את העין. שרשרת עם תליון בצורת פתית שלג משובץ יהלומים או עגילים מתנדנדים אופנתיים הם הפתעה שהיא ככל הנראה לא הייתה בוחרת לעצמה, אבל כזו שהיא תשמח לקבל ולענוד מדי יום, ולו רק בשביל לקבל לפחות פעם ביום את השאלה - "מאיפה התכשיט המיוחד הזה?"

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 2. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 2/יח"צ

טבעת:

זה נכון שכשחושבים על טבעת, חושבים מיד על ה-טבעת. זו שמסמלת את הרצן להתחתן ולחיות יחד לנצח. אבל טבעות הן משהו שנשים אוהבות לענוד תמיד, בין אם הן רווקות, מאורסות, נשואות או כל דבר אחר. לכן, טבעת מעוצבת שאפשר לענוד מדי יום, כזו שתוסיף אלגנטיות לכל אאוטפיט, תיתן לכף היד שלה מראה עדין ונשי ותתאים לטבעות האחרות שכבר יש לה בקופסת התכשיטים - היא תמיד מתנה מצוינת.

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 3. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 3/יח"צ

אדומים:

ט"ו באב הוא היום של התכשיטים האדומים, אלו שמסמלים אהבה, תשוקה וחיים. ברשת הבורסה לתכשיטים יצרו קולקציה מרהיבה עם אבן הרובי של עגילים, שרשראות וטבעות בשילוב יהלומים. בנוסף, ניתן למצוא גם שעון טרנדי מבית ורסאצ'ה בצבע אדום ואפילו להחליף את אבני הרובי באבנים אחרות אם יש לה אבן אחרת שהיא אוהבת במיוחד.

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 4. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 4/יח"צ

תכשיטים שמסמלים אהבה:

יש משהו מרגש בתכשיט לא מתיימר ולא מתאמץ, כזה שכל מטרתו היא לסמל אהבה. וכשרוצים לסמל אהבה ישנם שני סמלים שאי אפשר להתעלם מהם - הראשון הוא כמובן הלב, שמגיע במגוון גדלים, צורות ושיבוצים, והשני הוא סמל האינסוף המיוחד, שמסמל לא רק אהבה, אלא גם נצח והבטחה. גם אותו ניתן למצוא במגוון שיבוצים מרגשים שיעלו חיוך.

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 5. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 5/יח"צ

בשבילו:

למרות שיש לנו נטייה לחשוב שתכשיטים הם מתנה שגבר קונה לאישה, האמת היא שישנן המון נשים שבוחרות להעניק לגבר שלהן תכשיט. זה כמובן לא חייב להיות לב, אבל אין ספק שכשהוא עונד את התכשיטים הוא נזכר בך, וברגע המיוחד שלכם יחד. קולקציית התכשיטים לגבר כוללת צמידים במגוון עיצובים - מהדק והמעודן ועד מחוספס ומלא נוכחות, שרשראות וכמובן מבחר של שעונים - שהם לנצח התכשיט הגברי האולטימטיבי.

שעון DOXA יוקרתי לגבר - 3,250 ₪
צמיד זהב 14K בצבע שחור - 970 ₪
שרשרת זהב 14K בצבע שחור - 2,120 ₪
צמיד יהלומים בשילוב חוט משי קלוע, זהב 14 קראט - 2,490 ₪

אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 6. יח"צ,
אילוסטרציה הבורסה לתכשיטים טו באב 6/יח"צ

את הקולקציה ניתן להשיג ב-16 סניפי רשת הבורסה לתכשיטים ברחבי הארץ או באתר הרשת עם משלוח חינם עד הבית

בשיתוף הבורסה לתכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • טו באב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully