וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי אידיאל היופי? אלו דוגמניות השער של ספורטס אילוסטרייטד

14.7.2020 / 10:33

אוליביה קולפו, ג'סמין סנדרס וקייט בוק נבחרו לככב על שער גיליון בגדי הים של המגזין האייקוני כשהן לבושות בבגדי ים שחורים, קטנטנים וסקסיים. ברקע היעדר הגיוון על השער, מזל שליהקו לצילומים את ולנטינה סמפאיו, דוגמנית טרנסג'נדרית, שתוריד את גובה הלהבות

צילום מסך

(בווידיאו: ג'יג'י חדיד על סט ספורטס אילוסטרייטד, 2015)

באיחור רב, בהשפעת הקורונה כמובן, נחשף שער גיליון בגדי הים של מגזין ספורטס אילוסטרייטד. על ארבעה שערים שונים מככבות הדוגמניות אוליביה קולפו (28), ג'סמין סנדרס (29) וקייט בוק (27). שלוש הנשים צולמו בבגדי ים שחורים קטנטנים וסקסיים לתמונה משותפת וכל אחת לשער בנפרד כשהן בבגדי ים בצבע לבן. הצילומים נערכו בנובמבר בבאלי שבאינדונזיה, ורק עתה שוחררו לאוויר העולם.

"שלוש הנשים שמופיעות על שער גיליון בגדי הים ייחודיות, אך דומות מבחינת השאיפות, המטרות ומה שהן מייצגות", אמרה העורכת הראשי של הגיליון אמ.ג'יי דיי. "לנשים האלה אין גבולות והן בלתי ניתנות לעצירה". ואולם, אי אפשר להתעלם מהיעדר נשים בצבעים שונים או במידות שונות על השער, ונראה שחרף הדיבורים על שינוי מתבקש באידיאל היופי הישן - כשזה מגיע לשער האייקוני והוותיק של גיליון בגדי הים במגזין ספורטס אילוסטרייטד, המצב נשאר זהה כשהיה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מי הן הדוגמניות שנבחרו לשער המגזין? אוליביה קולפו, מיס יוניברס לשעבר (שנת 2012), שזו הפעם השלישית שלה בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד - אך הפעם הראשונה על השער. "קולפו היא אחת הנשים הכי עובדות בתעשייה", אמרה עליה העורכת. "מעולם לא ראיתי אותה נותנת פחות מ-200%". קולפו מספרת שההודעה על הבחירה בה לשער המגזין תפסה אותה בהפתעה. "הייתי בחופשה באיי הבהאמה. הייתי כל כך מופתעת, התחלתי לבכות ישר. מיד לאחר השיחה שתיתי שוט של טקילה כדי לעכל". אחרי שעיכלה את הבשורה, התקשרה לספר להורים. "ההורים שלי ידעו שזו מטרה שהצבתי לעצמי מזמן ולכן היו גאים בי. יש לי לוח השראה שיצרתי לפני חמש שנים - ושם הצבתי את המטרה הזו. להיות השער בלתי נתפס מבחינתי. זה חלום שמתגשם".

לצדה נמצאת ג'סמין סנדרס, דוגמנית ותיקה שהחלה את הקריירה שלה בגיל 14 ומוכרת יותר כאושיית רשת בשם "גולדן ברבי" עם כמעט ארבעה מיליון עוקבים באינסטגרם. לצילומים היא הגיעה על תקן זו שלא חוששת להביע את דעתה בכל הנוגע לאי צדק חברתי - וכן על משבצת הגיוון בצבע. ספק אם הגוון של גולדן ברבי אכן מספק את המבקרים. "ג'סמין אף פעם לא חושבת על עצמה - היא מתעסקת רק באנשים שסובבים אותה. היא צברה מיליוני מעריצים במדיה החברתית והיא משתמשת בקול שלה בצורה חזקה וברורה. היא תופעה אמיתית", אמרה עליה העורכת.

סנדרס, שבישראל מתעקשים שהיא דומה לעדן פינס, סיפרה כי כל החוויה הייתה עבורה "סוריאליסטית". בנוגע לבחירה בה לככב על השער אמרה כי "התעשייה מבינה שיש היום מקום לכל הנשים". את דבריה סיכמה בכך ש"החיים קצרים מדי כדי לא לדבר על מה שאתה מאמין בו - ולהישאר נאמנים לעצמך".

השלישית על השער המשותף היא קייט בוק, שכבר הופיעה במגזין שמונה פעמים. אמ.ג'יי דיי סיפרה כי בספורטס אילוסטרייטד נהנים לשתף איתה פעולה והיא "השגרירה הטובה ביותר". לדבריה, הם מעריכים את פועלה למען בריאות הנפש והגוף. "זה עדיין לא מרגיש אמיתי", אמרה בוק. "חלום שהתגשם".

אולי כדי להנמיך את להבות הביקורת עד היעדר גיוון המידות והצבע על השער, בספורטס אילוסטרייטד עשו צעד חשוב וליהקו לצילומים את ולנטינה סמפאיו, דוגמנית ברזילאית טרנסג'נדרית. מדובר בבשורה של ממש, שכן זו פעם ראשונה שבה מלהקים דוגמנית טרנסג'נדרית למגזין. סמאפיו עצמה עושה היסטוריה כבר פעם שנייה בחייה, אחרי שבשנה שעברה הייתה לטרנסג'דנרית הראשונה שהצטלמה עבור מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט. סמפאיו הצטלמה עבור גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד לצד 33 דוגמניות נוספות, שבניגוד לדוגמניות השער, כן סיפקו מגוון נעים לעין של צבע, מידה, גיל ודת. אולי שנה הבאה על השער?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully