וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שמזמינים ברשת: כך תבדקי בבית את מידת החזייה הנכונה לך ב-3 צעדים מהירים

17.7.2020 / 0:02

מומחית להלבשה תחתונה חושפת דרך חכמה ומהירה לחישוב מידת החזייה המושלמת לגוף שלך כדי שברכישה הבאה שלך תוכלי ללכת על בטוח

victoria secret

בסרטון - ויקטוריה סיקרט מציגה חזייה בשלושה מיליון דולר

אם גם אתן מנחשות את מידת החזייה שלכן בכל פעם מחדש והולכות על מה שנוח באותו רגע, אתן לא לבד. נשים רבות מודות שהן אינן סגורות על מידת החזייה הנכונה שלהן, ממעיטות ברכישת חזיות חדשות או מבזבזות זמן רב במדידות. מדיסון אן בת ה-23, לשעבר יועצת במותג הלבשה תחתונה מוכר, טוענת שבשיטה מהירה ונוחה תוכלו לגלות את מידת החזייה המתאימה לכן - בלי לצאת מהבית.

בסרטון טיקטוק קצר, היא מדגימה בשלושה צעדים פשוטים כיצד תוכלו לחשב במדויק את גודל החזייה המושלם עבורכן, זו שתחמיא לחזה שלכן ועדיין תהיה נוחה ונעימה לגוף. כל שעליכן לעשות זה לקחת סרט מדידה ולבצע שתי מדידות קצרות - אחת ממש מתחת לחזה והשנייה בחלק הבולט ביותר של החזה שלכן.

כך תגלו מהי מידת החזייה המושלמת לכן. TIKTOK, צילום מסך
כך תגלו מהי מידת החזייה המושלמת לכן/צילום מסך, TIKTOK

תחילה היא מסבירה שכשמבצעים את המדידות יש לוודא שאתן לא לובשות חזייה או גוזיה. את המדידות היא מבצעת באינצ'ים אך תוכלו לחשב זאת גם בסנטימטרים - כשכל אינץ' שווה ל-2.5 ס"מ.

בסרטון היא מדגימה כיצד היא מודדת את האזור שמתחת לחזה שלה ומוסיפה: "זה יהיה ההיקף שלכן". לדבריה, אם יוצא לכן מספר אי זוגי (למשל 33 אינץ'), תעגלו כלפי מעלה למספר זוגי (ל-34 אינץ' במקרה הזה). אחר כך היא עוברת למדוד את החלק הבולט ביותר בחזה שלה וכותבת לעצמה את המידה (במקרה זה 38 אינץ'). עכשיו הגענו לחלק המתמטי: מדיסון מסבירה שמידת החזייה (הקאפ) הוא למעשה ההפרש שבין מידת האזור הבולט בחזה להיקף (המדידה מתחת לחזה). כלומר, במקרה זה מחסירים מ-38 (מידת האזור הבולט) את המספר 34 (ההיקף) ומגיעים לתוצאה 4 אינץ'.

כעת עוברים לסרגל האינצ'ים שלנו: כל הפרש אינץ' משמעותו מידה אחת. כלומר,
1 אינץ' = מידת A
2 אינץ' = מידה B
3 אינץ' שווה מידה C
ו-4 אינץ' שווה למידה D.

אם התוצאה שלנו היא 4 אינץ', אז המידה הנכונה היא D - ולכן גודל החזייה המתאים יהיה 34D (ה-34 הוא ההיקף שמדדנו בהתחלה).

צפו בהסבר המלא:

@madisonanneh

No it wasn't Victoria's Secret!! Video about finding your sister size next? ##fyp ##foryoupage ##LaughPause ##LegendaryChallenge ##ChocolateRecipe ##vintage

♬ original sound - madisonanneh

שימו לב: אם ההפרש שלכן יוצא גבוה מ-4 אינץ', זה טיפה מסתבך.
5 אינץ' = מידה DD או E,
6 אינץ' = מידה DDD או F
7 אינץ' = מידה G ו-8 אינץ' זה H.

דוגמא נוספת: אם מידת החזה היא 48 אינץ' וההיקף 40 אינץ', אז ההפרש הוא 8 אינץ' ולכן מידת החזייה לה אתן זקוקות תהיה 40H. מובן?

מדיסון מזהירה שכל מותג שונה ולכן עשויים להיות הבדלים, אך השיטה הזאת תעניק לכן הערכה גסה למידת החזייה האמיתית שלכן, למקרה שתרצי להזמין באופן מקוון או לקפוץ לחנות בלי להסתבך במדידות. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully