וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף בלי סחבות: אנג'לינה ג'ולי לובשת שמלה חלומית

16.7.2020 / 11:00

מזמן לא ראינו את השחקנית בסטייל - והנה זה קרה. אנג'לינה ג'ולי יצאה לסיבוב בלוס אנג'לס עם שמלה רומנטית ומלאת שיק. אנחנו רק תהינו מה פשר האקססורי שהיא הוסיפה ללוק

אתר רשמי

(בווידיאו: ריאיון עם אנג'לינה ג'ולי, 2017)

אנג'לינה ג'ולי לנצח תהיה האישה הסקסית בעולם, אבל מה לעשות שבדרך כלל היא ממש מתעקשת להסתיר את הנתונים הטבעיים המוצלחים שלה תחת סחבות לא מחמיאות בעליל? כשהיא מצטלמת להפקות אופנה או מתלבשת באופן מרשים - אנחנו אוהבות לפרגן, אבל בתקופה האחרונה, אולי בחסות המגיפה העולמית שנפלה עלינו, היא כמעט לא יצאה מהבית, ואם כן - עשתה זאת בבגדים נטולי כל אופי. אז כנראה שהיא מאסה בהזנחה והחליטה להשקיע - ולכן פינקה אותנו בלוק סופר סטייליש שהזכיר לנו שאת מה שנתן הטבע אי אפשר יהיה לקחת ממנה, לא משנה מה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ולי (45) יצאה עם בנה פאקס בן ה-16 לארוחת צהריים בלוס אנג'לס והחליטה ללבוש שמלה חלומית של המותג the row בעיצובן של התאומות אולסן מבד שיפון לבן נשפך בסגנון רומנטי וכיפי במיוחד. הבד בשילוב הצבע יצר מראה מלאכי לגמרי - אבל גם שיקי בטירוף. מחיר השמלה, למקרה שתהיתן, עומד על 5,600 פאונד - והיא כבר סולד אאוט. בכל אופן, שיהיה בהצלחה עם הסכום האסטרונומי הזה.

ללוק הוסיפה ג'ולי כפכפי עקב טרנדיים בצבע חום, חגורת מותן עבה ותואמת, עגילי חישוק ותיק יוקרתי של דיור. כמובן שהיא גם הקפידה על ההנחיות, בכל זאת - אנחנו בתקופת קורונה, ועטתה מסיכת פנים כנדרש - ממותגת גם היא. את הפנים של ג'ולי הסתירה מסיכה של המותג evelane, שמשווק בימים אלו מסיכות במחיר נגיש.

אל כל הלוק הזה הצטרף לו עוד אקססורי אחד לא כל כך ברור, בטח באמצע יולי. על הזרוע של ג'ולי הונח לו צעיף לבן שנראה קצת כמו שמיכה שהיא סוחבת איתה. האם היא שמרה את הצעיף לרגע שבו תפגוש מזגן? האם היא חשבה שזה משדרג את ההופעה? את זה כנראה לעולם לא נפענח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully