וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלת וינטג' וכתר של המלכה: הנסיכה ביאטריס התחתנה בטקס אינטימי

19.7.2020 / 11:00

אחרי דחיות אינסופיות ובחסות מגפת הקורונה, נישאה הנסיכה ביאטריס לבחיר לבה אדוארדו מפלי מוזי בטקס קטן וסודי בארמון וינדזור. השמלה הנבחרת: וינטג' מארונה של אליזבת, פלוס הכתר שחבשה המלכה בעצמה ביום חתונתה

הנסיכה ביאטריס ואדוארדו מפלי מוזי בחתונתם/רויטרס

(בווידיאו: החתונה של הנסיכה ביאטריס ואדוארדו מפלי מוזי)

הקורונה, כידוע, לא מבדילה בין בני אדם. זמרים, שחקנים, פוליטיקאים - כולם נפגעים ממנה בצורה שווה, באופן כזה או אחר, וכשמישהו נדבק בנגיף - זה ממש לא משנה במה הוא עוסק ביומיום שלו. כך יצא שגם הנסיכה ביאטריס (31), נכדתה של המלכה אליזבת ואישה שכנראה נולדה עם דם כחול של מלכים, נפגעה מהקורונה. היא אולי לא נדבקה בנגיף, אבל נאלצה לדחות את החתונה שלה שתוכננה למאי ולבסוף לערוך אירוע קטן, אינטימי וסודי בנוכחות המשפחה המצומצמת בלבד. זה אולי אינו מקרה קלאסי של "צרת רבים חצי נחמה", אבל תסכימו איתנו שזה קצת נחמד לדעת שלא רק זוגות בישראל נאלצו לבטל את אירועי הענק ולבוא בברית הנישואים בחצר הבית שלהם בחסות מגיפת הקורונה, אלא גם בני משפחת המלוכה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הנסיכה ביאטריס בחתונתה בארמון וינדזור, 17 ביולי 2020. רויטרס
טקס קטן בחסות הקורונה. הנסיכה ביאטריס עם אדוארדו מפלי מוזי, המלכה אליזבת והנסיך פיליפ/רויטרס

ביום שישי האחרון, 17 ביולי, נישאה הנסיכה לבחיר לבה אדוארדו מפלי מוזי בטקס סודי וקטן בארמון וינדזור. בין האורחים היו סבתה, המלכה אליזבת ובעלה הנסיך פיליפ, וכן הוריה - הנסיך אנדרו דוכס יורק ואמה שרה פרגוסון. החתונה נערכה לאחר שכבר נדחתה כמה פעמים בעבר, תחילה בעקבות מעורבותו של אביה, הנסיך אנדרו, בשערוריית מין ובהמשך בשל השינויים התכופים בהנחיות בנוגע להתפשטות מגיפת הקורונה בעולם ובבריטניה בפרט. עתה, הבין הזוג שנמאס לו לחכות והחליט להתחתן בטקס מצומצם. "בני הזוג החליטו לקיים טקס קטן ופרטי עם הוריהם ואחיהם בעקבות דחיית אירוע החתונה ממאי", נמסר מארמון בקינגהאם. "בכפוף להנחיות הממשלה, הטקס נערך בהתאם לנסיבות הייחודיות תוך שהוא מאפשר את החגיגה עם המשפחה הקרובה".

הנסיכה ביאטריס חתונה אדוארדו מפלי מוזי. רויטרס
שמלת וינטג' מהמלתחה הפרטית של המלכה. הנסיכה ביאטריס ואדוארדו מפלי מוזי ביום חתונתם/רויטרס

אחרי דרמה לא קטנה, במסגרתה התקשתה ביאטריס למצוא מעצב שמלות כלה שיסכים לעצב עבורה שמלה, היא מצאה את הפיס המושלם עבורה - שמלת כלה וינטג' של נורמן הארטנל שנלקחה מהמלתחה הפרטית של המלכה עצמה. המלבישה הצמודה של המלכה אליזבת, אנג'לה קלי, יחד עם המעצב הצמוד, סטיוארט פרווין, עשו תיקונים קלים לשמלה כדי שתתאים לכלה ביאטריס. מדובר בשמלה בצבע שנהב שעשויה משילוב של בדי סאטן ואורגנזה עם עיטור יהלומים, מחשוף מרובע ושרוולים תפוחים שנוספו במיוחד, שכידוע מדובר בטרנד סופר עכשווי.

את השמלה לבשה המלכה בכמה הזדמנויות, בין היתר ב-1962 ואז הייתה נטולת שרוולים ועם סיומת נפוחה יותר. המלכה שילבה את השמלה עם כפפות לבנות עד מעל המרפק, תיק קלאץ' נוצץ שמתאים לשיבוץ היהלומים על השמלה - וכמובן כתר.

ואם כבר מדברים על כתר, אז לא רק השמלה נלקחה מארונה הפרטי של המלכה אליזבת. נראה כי המלכה חשה צורך של ממש לפצות את הנכדה, שהתקשתה להתחתן - מרגע האירוסים ב-2018 ועד היום, והחליטה לנסות לפצות אותה. על כן, היא אף אפשרה לה להינשא עם כתר היהלומים שהיא עצמה חבשה בחתונה עם הנסיך פיליפ ב-1947.

על אף שביאטריס חלמה על חתונה גדולה ומפוארת, ממש כמו זו של אחותה הקטנה הנסיכה יוג'יני, בסופו של דבר נאלצה להתחתן עם 20 אורחים סך הכל. רחוק מאוד מהתכניות המקוריות (1,500 מוזמנים). אנחנו אולי לא זכינו בחתונה מלכותית נוספת ובהזדמנות לדבר על כובעים משוגעים, הלוק של מייגן וקייט ואולי גם להתמוגג אל מול תמונות מתוקות של הנסיכים הצעירים, אבל העיקר שיש סוף טוב לסיפור הזה.

הנסיכה ביאטריס. GettyImages
עדיף חתונה קטנה מאשר לא להתחתן בכלל. הנסיכה ביאטריס ואדוארדו מפלי מוזי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully