וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים במקום דוגמנים: גוצ'י מפתיעים בקולקציה חדשה

19.7.2020 / 13:00

המעצב הראשי של גוצ'י, אלסנדרו מיקלה, חושף את קולקציית "אפילוג" החדשה שלו, שאותה מדגמנים המעצבים של בית האופנה. "את הבגדים לובשים מי שייצר אותם. הם הפנים של הסיפור". ומה הסיפור? צבעוניות עזה, וייב של סיקסטיז והמונוגרמה המוכרת

צילום מסך

(בווידיאו: תצוגת אופנה של גוצ'י ב-2016)

מגיפת הקורונה ששיתקה את העולם אילצה את כולם לחשוב מחוץ לקופסה. גם מעצבי האופנה, שציפו להשיק את הקולקציות החדשות שלהם בתצוגות ראוותניות נאלצו לחשב מסלול מחדש ולגלות יצירתיות מפתיעה כדי להישאר במשחק, כשהחוקים משתנים. אלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של בית האופנה גוצ'י, השיק השבוע את הקולקציה החדשה שלו שנקראת "אפילוג", אשר מהווה את החלק השלישי והאחרון בטרילוגיית הקולקציות שלו, "טרילוגיית האהבה", שהוא החל בסתיו-חורף 2020.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
כשהמעצבים הפכו לדוגמנים. קולקציית "אפילוג" של גוצ'י/אתר רשמי, גוצ'י

מיקלה מתיישר עם תפיסות העולם החדשות של תעשיית האופנה, ומבקש להפנות זרקור אל מאחורי הקלעים, בטענה שתהליך ייצור הבגד לא פחות חשוב מהתוצר הסופי. על כן, בפרק הראשון בטרילוגיה שלו, שפורסם בשבוע האופנה במילאנו בפברואר, הוא ערך סיור מאחורי הקלעים של התצוגה. בפרק השני פרסם קמפיין בו נתן לדוגמניות יד חופשית בצילומים וזנח את תפקידו כ"במאי אובססיבי", בעיקר נוכח הקורונה שהכריחה אותו לעשות כן בשל הסגר והצורך בריחוק חברתי.

החלק השלישי מגיע עכשיו, כאשר מיקלה חושף סרטון חדש על שבוע האופנה הדיגיטלי במילאנו ובו נראה תהליך העבודה על כל פריט - מבחירת הבד ועד שאורות המצלמה נדלקים, כשהשיא - צוות המעצבים שלו מדגמנים את הקולקציה. "הבגדים של הקולקציה החדשה יילבשו על ידי מי שייצר אותם - המעצבים, שאיתם אני חולק בכל יום את מלאכת היצירה, הם יהיו הפנים של הסיפור החדש", אמר מיקלה.

גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
בנדנות, משקפי שמש גדולים וצבעים נועזים/אתר רשמי, גוצ'י

קולקציית "אפילוג" החדשה של גוצ'י לא שונה בהרבה מהאסתטיקה המוכרת של בית האופנה האיטלקי. המונוגרמה המוכרת מככבת לא מעט, כשהיא מעטרת פריטים בסגנון סיקסטיז בוהמייני נועז. צבעים עזים, בדים עשירים ופרינטים מגוונים. הדפסי נחש לצד פרחוניות צבעונית, שלל אקססוריז טרנדיים כמו בנדנדות, כובעי באקט, תיקי כתף קצרים, תיקי קש, משקפי שמש גדולים והחגורות המוכרות של המותג. בגזרת הנעליים אפשר למצוא סנדלי פלטפורמה ועקב, מגפיים גבוהים ואת נעלי הלאופרס המוכרות של מיקלה, שזכו ללא מעט פרשנויות בקרב מותגים לאורך השנים. על אף שהמילה "אפילוג" אולי מסמלת סיכום, נראה כי במקרה הזה מדובר דווקא בהתחלה - בעידן חדש של תפיסת האופנה שמתחיל ממש עכשיו.

גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
גוצ'י מתרחקים מאידיאל היופי הישן עם ליהוק המעצבים במקום דוגמנים/אתר רשמי, גוצ'י
גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
כובעים טרנדיים/אתר רשמי, גוצ'י
גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
תיקי קש/אתר רשמי, גוצ'י
גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
תחילתו של עידן חדש/אתר רשמי, גוצ'י
גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
יכולים לדמיין את הארי סטיילס לובש את זה. נכון?/אתר רשמי, גוצ'י
גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
שילוב פרינטים נועז/אתר רשמי, גוצ'י
גוצ'י קמפיין אפילוג. גוצ'י, אתר רשמי
פרחוניות מוגזמת/אתר רשמי, גוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully