וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד המעצבים שהופך אריזות קרטון לתיקים של דיור ופראדה

24.7.2020 / 7:45

קיארה ומתאו מאיטליה רצו לשלב בין החיבה שלהם לאופנה עילית לבין המסר החשוב של קיימות ומיחזור. אז הם לקחו אריזות קרטון של מוצרי מזון או שקיות קניות - והפכו אותם לתיקים האייקונים של מותגי העל

אתר רשמי

(בווידיאו: סופי מצ'טנר מדגמנת לדיור, 2016)

איך אפשר לשלב בין הרצון למחזר ולשמור על כדור הארץ לבין חיבה עזה לאופנה עילית? התשובה נמצאת בחשבון האינסטגרם camera60studio. מדובר בחשבון של בני זוג ממילאנו שהופכים אריזות של מותגי מזון מובילים או שקיות קניות, לתיקים שנראים כמו פיסים מדויקים של בתי אופנת על כדוגמת דיור או פראדה. מזהירות - התוצאה בהחלט יכולה לבלבל אתכם ולגרום לכם להאמין שמדובר בדבר האמיתי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החשבון של קיארה ריביטוסו ומתאו באסטיני, בני זוג מאורסים מאיטליה, זכה לתשומת הלב של מגזין ווג בשל יצירתיות מפתיעה ומקורית. טרם הכתבה בווג לשניים היו עשרת אלפים עוקבים באינסטגרם והיום הם כבר עומדים על 16 אלף - והעלייה נמשכת. השניים עובדים כמפתחי מוצר ומעצבי אופנה ובזמנם הפנוי יוצרים תיקים מאריזות מזון ושקיות ממוחזרות, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות השמירה על הסביבה וצריכה של אופנה בת קיימא. את התוצאה הם משתפים בחשבון האינסטגרם הייעודי שלהם.

בין היתר, אפשר למצוא בחשבון שלהם את תיק האוכף המפורסם של דיור עשוי מאריזות קורנפלקס קלוגס או אריזת אוריאו, תיק הניילון של פראדה עשוי מאריזה שהגיעה במשלוח של אמזון, התיק הידוע של בוטגה ונטה עשוי משקית קניות של Supreme, תיק של פנדי משקית של מקדונלדס, תיק מזוודה של לואי ויטון מאריזה של בירות הייניקן ועוד ועוד.

"הכל התחיל לפני כמה שנים, כשרצינו לאתגר את היצירתיות שלנו", סיפרו השניים לווג. לדבריהם, התיק הראשון שהם יצרו היה פיס דמוי בלנסיאגה משקית קניות של רשת המרכולים Tesco. "זה עורר את הסקרנות שלנו - מה עוד אנחנו יכולים לייצר? לאן הטכניקה שלנו יכולה להביא אותנו? התמקדנו במיחזור מוצרים ורצינו לייצר שילוב של עיצובים אייקונים מעולם האופנה לחומרי גלם מהיומיום שלנו".

לדבריהם, התיקים שהם מייצרים שימושיים לחלוטין. הם מחזקים אותם עם מתכות או עור, מה שהופך אותם לתיקים אמיתיים לכל דבר ולא רק יצירת אומנות שמצלמים לאינסטגרם - ושם זה נגמר. אך לצערכם, עדיין אי אפשר לקנות את התיקים האלו, וספק אם אי פעם הדבר יתאפשר. השניים מקווים יום אחד להרים תערוכה עם כל היצירות שלהם, אבל מכירתם כרגע לא באה בחשבון. "אנחנו אוהבים את הרעיון של יצירת אוסף", הם הסבירו. מה שכן, הם עובדים על יצירת סרטון הדרכה לחובבי ה-DIY שרוצים לנסות וליצור בעצמם תיקים באותו האופן. שווה להישאר מעודכנים ולהמשיך לעקוב.

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully