וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: "חזיית החירום" שהופכת להיות מסיכת פנים נגד קורונה

24.7.2020 / 0:00

מדענית אוקראינית פיתחה חזייה שיכולה להפוך בשניות גם למסיכה. היא כרגע זמינה רק במידות B ו-C, אבל הפיתוח נמשך: "רק התחלנו ויש עניין עצום סביב זה"

צילום: משרד הבריאות, עריכה: שאול אדם

בוודיאו: ככה תעטו את המסיכה נכון

היא יוצרה על ידי מדענית אוקראינית ועולה רק 30 דולר: תכירו את חזיית החירום של אלנה בודנאר שיצאה לשוק האינטרנטי השבוע. מדובר בחזייה שיכולה בקלות להיפרד לשני חלקים ולהפוך בשניות למסיכה יעילה לפנים שתגן עליכן מפני נגיף הקורונה המאיים. אם אתן מחפשות לקנות אותה ברשת, היא נקראת בשמות "an Emergency Bra, Nursing Bra, Two Face Masks [and] Strapless bra".

חזיית חירום. צילום מסך, צילום מסך
זה מתחיל כחזייה/צילום מסך, צילום מסך
חזיית חירום. צילום מסך, צילום מסך
והופך למסיכה/צילום מסך, צילום מסך

ד"ר בודנאר פיתחה את חזיית המסיכה הזו אחרי שלמדה על האסון הגרעיני בצ'רנוביל ב-1986. החזייה הזו ניתנת לרכישה במידות של 32B ועד 40C. "רק התחלנו עם זה ויש עניין עצום", אמרה בודנאר ל"דיילי ניוז'", כרגע היא זמינה רק במידות של B ו-C ורק בצבע האדום המקורי. אבל בתוך חודשיים אנחנו נמכור אותה בצבעים של שחור ולבן קלאסיים".

בונדאר הציגה את היצירה שלה באוניברסטת הרווארד היוקרתית בשנה שעברה והיא זכתה בפרס איג-נובל על כך (פרס שמוענק למחקרים שנראים מגוחכים אך הם למעשה שימושיים). אם אתה גברים שקוראים את האייטם הזה, אל דאגה. בונדאר חשפה שהיא כבר עובדת על פריט דומה לגברים - חולצת שמלה שיכולה להמיר את עצמה לאמצעי הגנה.

כך זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully