וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה המשפטית של אמבר הרד משבשת לה את המלתחה

אשתו לשעבר של ג'וני דפ, המנהלת עמו משפט מתוקשר בשל החשד להתעללות מצדו, נתפסה במשך שבוע שלם ובהפרש של ימים לובשת אותם פריטים שחורים ומונוטוניים. הרד, הידועה בחוש האופנתי המפותח שלה, הצליחה לבלבל גם אותנו, מה שמעלה את השאלה - האם מדובר בטקטיקה משפטית?

אתר רשמי

(בווידאו: אמבר הרד מדברת האלימות שחוותה מצד בעלה ג'וני דפ)

אמבר הרד רבת המעללים נראתה בחודש האחרון ברחובות לונדון, שם מתנהל המשפט המתוקשר שלה ושל בעלה לשעבר ג'וני דפ, כשהיא, איך נאמר, לא מגוונת מספיק. במשך שבוע ובהפרש ימים ספורים, צולמה הרד בשלוש הזדמנויות שונות כשהיא יוצאת מאולם בית המשפט ועל גופה אותם הבגדים, כולל צעיף מנוקד בצבע אדום ששימש כמסיכה על פניה.

בתאריך ה-14 ביולי נראתה הרד עם הצעיף האדמדם, לבושה בבלייזר שחור של בלה פרויד שמחירו 820 פאונד, חצאית מקסי שחורה של ג'וזף במחיר של 600 דולר, נעלי אוקספורד שחורות-לבנות של טי.יו.קיי ב-95 דולר ואיך לא, תיק של איב סן לורן שחור ב-1,455 פאונד. יומיים לאחר מכן צולמה הרד בשנית עם אותו האאוטפיט בדיוק, אלא שהפעם מתחת לבלייזר הייתה זו חולצה מכופתרת לבנה של טמפרלי לונדון ב-850 דולר. המגמה ממשיכה ואתמול (שני) נתפסה הרד באותה החצאית ועם אותו צעיף אדום, אך הפעם נעלה לרגליה סטילטו של ג'ימי צ'ו בשווי 625 דולר.

אמבר הרד יוצאת מאולם בית המשפט בלונדון - 20 ליולי 2020. רויטרס, רויטרס
מה קורה עם החרישות מותק? אמבר הרד מנופפת לשלום ביציאה מבית המשפט/רויטרס, רויטרס

אנחנו יודעות מה אתן חושבות. אם לנו, פשוטות העם, מותר לחרוש על הגופייה שקנינו אתמול או ללכת עם אותו הג'ינס שבוע, מדוע לסלבס לא? הם הרי בני אדם בדיוק כמונו. אך את חוסר המעוף והחזרתיות האופנתית של הרד כמעט בלתי אפשרי שלא לקשר לסערה המשפטית שהיא נתונה בה, ביחד עם בעלה לשעבר, השחקן ג'וני דפ. ואם לא די בכך, גם ליום המשפט עצמו, שהתקיים ב-7 ביולי, הגיעה אמבר עם אאוטפיט זהה במקצת שכלל שמלה שחורה, הסטילטו השחורות של ג'ימי צ'ו ואת אותו צעיף אדום על פניה, שבשלב זה אנו מתפללות שעבר כביסה מינימום (!) שלוש פעמים.

עוד בוואלה!

ג'ני דפ מאשים את האקסית: בגדת בי עם מיליארדר!

לכתבה המלאה
אמבר הרד יוצאת מאולם בית המשפט בלונדון - 13  ליולי 2020. רויטרס, רויטרס
הצעיף האדום החרוש. הרד בדרכה לבית המשפט בלונדון, 13 ביולי/רויטרס, רויטרס

בימים אלה מנהל ג'וני דפ שתי תביעות שונות, בהן מעורבת הרד בצורה ישירה או עקיפה. באחת, המשפט אליו הגיעה הרד ב-7 ליולי, שם דפ תובע את ארגון המדיה News Group Newspaper - ארגון האב של צהובון "הסאן" - על הוצאת דיבה. לטענת דפ, בשנת 2018 פרסם הצהובון הבריטי כתבה המאשימה את דפ בהתעללות פיזית בהרד בזמן שהיו נשואים. בתביעה השנייה, דפ תובע את הרד עצמה, לאחר שפרסמה מאמר בעיתון "הוושינגטון פוסט", ובו התייחסה להתעללות שלכאורה עברה, המתוארת בכתב "הסאן". הרד לא קישרה את דפ באופן ישיר למעשים, אך נראה כי הדבר ברור כבר לכולם. לטענת עורך דינו של דפ, השחקן הגיע למשפט בכדי "לטהר את שמו", וכי "הוא (דפ) מעולם לא היה בעל מכה", והייתה זו דווקא "גברת הרד שיזמה את העימותים פיזיים".

במקרים שכאלה אנחנו נוטות להימנע מלתפוס צד או להצביע על אשמים. מקרים של התעללות במשפחה אינם אמורים להיות מושא לקונספירציות ויש להתייחס אליהם ברצינות הנדרשת. אך לא יהיה זה תלוש להניח כי בחירותיה האופנתיות של הרד, המאופיינות בצניעות, פשטות ומונוכרומטיות, מצביעות על רצונה להיתפס כשמישהי בעלת רגליים על הקרקע, המודעת לעצמה ולסיטואציה בה היא נתונה. גם הבחירה כדרך קבע בצעיף אדום, שרבים רואים בו כצבע המסמל את ניצחון הטוב על הרע, מעצים את המסר אותו בוחרת הרד לשדר, גם מבלי לומר הרבה.

אמבר הרד יוצאת מאולם בית המשפט בלונדון - 14  ליולי 2020. רויטרס, רויטרס
מהרהרת באופציות אחרות? הרד בדרכה לבית המשפט בלונדון, 14 ביולי/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully