וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסיפ גירל גרסת 2020: הסקוואד השיקי של סורי קרוז

22.7.2020 / 12:00

בתם של קייטי הולמס וטום קרוז כבר בת 14 ונראה כי זה בדיוק השלב לתחזק חבורת בנות מלאת סטייל. קרוז נראתה מבלה בחברתן של שתי אחיות מיוחסות בלוקים מוצלחים שכוללים גם כמה פריטי יוקרה. ניו יורק סיטי, הנה הן באות

אימג'בנק GettyImages

(בווידיאו: השינוי שעברה קייטי הולמס)

לא קל להפנים את זה, אבל סורי קרוז, הבת של קייטי הולמס וטום קרוז, כבר בת 14. הילדה הקטנה והמתוקה, חובבת הצבע הוורוד, ממש גדלה לנו מול העיניים וזה די מדהים לראות כמה השראה היא שואבת מהאימא הפאשניסטה שלה. אלא שכל אושיית סטייל יודעת - בלי הסקוואד שלך, זה לא שווה כלום. במקרה של סורי, היא לגמרי יודעת לבחור את החברות שלה לפי המלתחה שלהן, כך שבכל שיטוט קבוצתי ברחובות ניו יורק הן יפזרו את הסטייל המשובח שלהן, שכן - כולל גם מותגי יוקרה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סורי קרוז חברות רמי אוליביה בונד. splash
תיקי יוקרה וסטריט סטייל מדויק. סורי קרוז והחברות רמי ואוליביה בונד/splash

אז תכירו את החברות של סורי קרוז - רמי (16) ואוליביה (12) בונד, אחיות מניו יורק שמוכרות בארצות הברית בזכות ההשתתפות שלהן בריאליטי מאסטר שף ילדים לפני כשנתיים. בין הלוקים שלהן בשבועות האחרונים אפשר למצוא את הבילוי ברחובות ניו יורק, אותו סיימו בזלילת סלייס פיצה, אז דאגו לתאם גם אאוטפיטים. השלוש לבשו שמלות רומנטיות קלילות על טהרת פלטת הצבעים ורוד פודרה, שמנת ולבן, הוסיפו סניקרס שטוחות לבנות מבית סופרגה ואדידס ולא שכחו מסיכות לפנים. סורי מיקסמה את הצבעוניות כשבחרה בשמלה נשפכת בוורוד בהיר, כשתחתיה מבצבצת חזיית משולשים בצהוב בננה, ותיק ורוד מסקרן.

כמה ימים קודם לכן יצאו הטריו לטייל בעיר כשסורי לובשת חולצת טאי-דאי ורודה, אותה הכינה עם אימה קייטי הולמס במהלך הסגר. אל החולצה הוסיפה מכנסיים קצרים בצבע סגול לילך טרנדי ואת אותן סטן סמית' לבנות עם שרוכים. על פניה עטתה את אותה מסיכת פנים ורודה ועל שערה קשרה סקראנצ'י ורודה שיקית. חברותיה, האחיות בונד, הלכו על סטריט סטייל מדויק, כשאוליביה בטי-שירט אוברסייז שמשמשת על תקן שמלה, סניקרס ותיק של פראדה, ואחותה הגדולה, רמי, בג'ינס קרעים, חולצה מכופתרת ורודה עם קשירה בפרונט ותיק האוכף של דיור. אין גיל מתאים למעצבי על מסתבר.

בהזדמנות אחרת השבוע יצאה סורי לטיול בניו יורק מינוס הסקוואד, שם בחרה במכנסיים כחולים רחבים, גופיה ורודה בהירה עם מלמלה בכתפיות ותיק קרוס אדום. הפעם נגלה לעינינו אקססורי חדש: משקפי ראייה, השייכים למותג VINT & YORK EYEWEAR. מחכות לעוד תמונות עם הסקוואד. נמליץ בחום כשילהקו לרי-מייק של גוסיפ גירל.

  • עוד באותו נושא:
  • סורי קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully