וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומות על חופשה פסטורלית: זה המניקור שכולכן תעשו בקרוב

23.7.2020 / 10:30

קיץ 2020 רחוק מאיך שדמיינו אותו. אולי דווקא בגלל זה, הטרנדים הכי בולטים הם כאלה שעושים כבוד לקיץ שיכול היה להיות לנו. אז תתחילו להתאמן - טרנד הציפורניים הכי היסטרי כרגע הוא ציורי פרחים, ולא תאמינו כמה זה קל לביצוע

אתר רשמי

(בווידיאו: סודות הטיפוח של בלה חדיד)

בלי חופשות מעבר לים, ללא רביצה נטולת דאגות על החוף או שפת הבריכה - למרות זאת, ואולי דווקא בגלל זה, הטרנדים הבולטים באופנה ובביוטי הם כאלה שמהדרים את החיים שמחוץ לבית. הרחק מכל הדיבורים על סגר הרמטי או הגבלות תנועה. אפשר לומר למעשה שהטרנדים הפופולריים בימים אלו הם סוג של געגוע לחיים שלפני המגיפה. ולכן, אי אפשר להתעלם מכך שטרנד הציפורניים הכי חזק בימים אלו הוא ציורי פרחים, שגורמים לנו לפנטז על ריצה בשדות צבעוניים עם שמש חמימה ומלטפת. וכן, זה ממש בסדר אם נוכל לבטא את הגעגוע דרך המניקור שלנו.


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בתקופת הסגר יותר ויותר בלוגריות לייף סטייל הודו שהן מנצלות את הזמן הפנוי לשיפור יכולות המניקור DIY שלהן. טרנד ציורי הפרחים על הציפורניים, בדגש על חרציות, הוא הרבה יותר קל לביצוע מכל מיני טרנדים אחרים של מניקור שראינו לאחרונה כמו גלים מסורבלים, פרנץ' בצורות מאתגרות או קישוטי חיות מסובכים.

אז איך בדיוק מציירים פרחים מלבלבים? מדובר בתהליך של שלושה שלבים בלבד. השלב הראשון - לבחור צבע בסיס ולצבוע את הציפורן בו. זה יכול להיות שקוף ויכול להיות צבע פסטלי מדליק. השלב השני - לקחת כלי מחודד כמו סיכה או כלי ייעודי, לטבול בצבע שישמש את מרכז הפרח - ולסמן נקודה במיקום הרצוי. השלב השלישי והאחרון הוא לבחור צבע נוסף, לטבול בו את הכלי המחודד ולנקד מסביב לנקודה המרכזית. כמובן שזהו הבסיס, ומפה אפשר לאתגר ולצייר פרחים בכל מיני סגנונות. עם קצת אימון - התוצאה יכולה להיות מדהימה. קבלו כמה השראות.

  • עוד באותו נושא:
  • מניקור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully