וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנדית ועצומה בגודלה: טבעת האירוסים של דמי לובאטו

23.7.2020 / 12:00

הזמרת דמי לובאטו אמרה "איי דו" לבן זוגה בארבעת החודשים האחרונים. אחרי שהתרגשנו ממילות האהבה היפות, התפנינו לבחון לעומק את הטבעת הענקית שהוא שלף. יהלום גדול, שייפ טרנדי ומחיר אסטרונומי. הנה הפרטים

יח"צ - חד פעמי

(בווידיאו: דמי לובאטו פוגשת את להקת שלוה)

בעוד שסגר הקורונה פירק לא מעט מערכות יחסים, בעיקר בביצה הישראלית אבל לא רק, יש זוג אחד שהעביר את תקופת הריחוק החברתי יחד והבין שזה הכי "זה" שיכול להיות. אנחנו מדברות על דמי לובאטו (27) שקיבלה הלילה הצעת נישואים מבן זוגה בארבעה החודשים האחרונים, מקס אהריך (29). בן הזוג של הזמרת שלף טבעת עצומה במיוחד על החוף במאליבו וביקש מלובאטו לחיות לצדו לנצח. היא כמובן אמרה לו "כן".

"כשהייתי ילדה קטנה, אבי קרא לי 'שותפה קטנה'. היום המילה הזו שוב מקבלת משמעות כשאני רשמית הופכת להיות שותפה של מישהו", כתבה לובאטו באינסטגרם שלה בפוסט בו שיתפה את העוקבים על האירוסים. עוד היא הוסיפה: "מקס, ידעתי שאני אוהבת אותך מהרגע שפגשתי אותך. מעולם לא הרגשתי כל כך אהובה ללא תנאים עבור מישהו (מלבד ההורים שלי). אתה מעולם לא ביקשת ממני להיות משהו אחר מלבד עצמי, ואתה גורם לי לרצות להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הארוס הטרי שיתף גם הוא את עוקביו על האירוסים עם פוסט משתפך מלא מילות אהבה. "מילים לא יוכלו לתאר כמה אני מאוהב בך, עד אין קץ. אני לא יכול להעביר עוד שניה אחת בחיי כאן על כדור הארץ בלי הנס הזה שתהיי אשתי. את הכי יפה מבפנים ומבחוץ ואני לא יכול להיות יותר אסיר תודה לאלוהים שקישר בנינו", כתב.

התרגשנו, התגרדנו ופיהקנו מהמילים היפות, אבל אנחנו כאן כדי לדסקס על מה שחשוב באמת - הטבעת! על פי הערכות מומחים (כן, התייעצנו עם הטובים בשוק), מדובר בטבעת יוקרתית במיוחד, כשהאבן המרכזית מוערכת בכעשרה קראט. בגזרת העיצוב, בחר אהריך באחד העיצובים החזקים והטרנדיים של השנה בענף התכשיטים, ובחר באמרלד גדולה במרכז ומצידיה שתי אבני טרפז כשכל אבן מוערכת במשקל קראט.

משקל הזהב של הטבעת עצמה, או במקרה של האמריקנים פלטינה, המתכת בה הם נוהגים להשתמש לטבעות אירוסים עומד על 5-7 בעלות של כמה מאות דולרים, והטבעת כולה מוערכת בחצי מיליון דולר. עם הנחת סלב וקשרים של הזוג המיוחס - אפשר להמר גם על פחות. כעת כל מה שנותר לתהות זה אם הזוג יחכה לסוף מגיפת הקורונה כדי להרים חתונת ענק, או שדווקא יזרמו עם רוח התקופה ויתחתנו באירוע מצומצם ואינטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully